Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Samboeren min er blitt sååå feit! Han har lagt på seg 30!!! Kg de siste 2årene.. Først brukte han det som unnskyldning at "vi" er gravide.. Jeg spiste ikke noe usunt mens jeg var gravid, men jeg ble veldig lat, satt mye å så på tv. Samboeren min spiste mye pizza og sjokolade da jeg ikke klarte å lage mat/ spise så mye pga ekstrem svangerskaps kvalme de første 4mndene, og da havnet han i dårlige vaner. Jeg syns han er så usexy og lite attraktiv nå, jeg vet det er innsiden som teller, men jeg klarer ikke å ha sex med han lengre. Han var lubben når vi ble sammen, så jeg forventer ikke at han skal ha six pack eller vare syl tynn, men nå henger magen over penis så den ikke viset, jeg vil så flire når jeg ser det for det er litt artig at han faktisk ikke kan se sin egen tiss, men samtidig syns jeg så synd i meg selv som "må" ha sex med han.. Jeg har prøvd å fise og tisse før/under sex så jeg sku slippe unna, men det er ikke så lett.. Jeg har prøvd å spurt han om vi ikke skal begynne å trene ilag osv, men han lirer seg bestandig unna.. Jeg har til og med sakt til han st jeg syns han er blitt feit og at han burde slanke seg Anonymous poster hash: b1eda...5ca
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Haha, stakkars mann! Ville sagt han bør ta tak i helsa grunnet ungen dere har sammen. Fise og tisse under sex?!! Uff.. Anonymous poster hash: d78f2...8a5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Må le litt. Vi har litt samme situasjon her hjemme også, gubben har gått opp 30 kg på 2.5 år og alt har lagt seg på magen. Det ser virkelig ikke bra ut, og er skikkelig turn off. Spesielt nå som jeg er gravid og vi prøver å ha sex, men det er jo vondt for den jævla magen hans stanger meg jo overalt! Min "redning" ble at han faktisk ble syk av det, fikk diabetes 2 og mye annet så legen krever nå at han går ned i vekt raskt. Han har på uforklarlig vis klart å gå ned noen kilo, men helt uten å røre seg og han spiser fortsatt enorme porsjoner og mye usunt, men nå tror jeg så smått han begynner å få motivasjon for å gå ned mer. Jeg har ikke kunnet klage noe på han siden jeg også har lagt på meg en god del siden vi ble sammen, men til forskjell fra han så har jeg innsett det for lenge siden og begynt å snu på det (vel, så ble jeg gravid da så vekta går opp, men spiser sunt og rører meg så mye som mulig). Når barnet er ute er det no mercy for meg iallefall, jeg skal ha tilbake en sunn og fornuftig vekt som jeg hadde før jeg møtte gubben, og det skal jammen han og, enten han vil eller ikke^^ Anonymous poster hash: 7e0f9...8c3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Men i alle dager... si at nå er det skjerpings! Legg om kostholdet og pisk han ut på trening. Anonymous poster hash: c1030...471
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Du høres ikke så sjarmerende ut selv. Anonymous poster hash: 4a189...6fb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Han må finne utav det selv. Vet det frister å si sjerpings, men kanskje det gjør vondt verre! Men prøv heller å si at du ikke kan tvinge han til å gå ned i vekt, men at du er redd for helsa hans som hun over sa. Fortell hva som kan skje om han ikke snur vanene sine. Prøv å få en bra livstil i sammen. Lag et belønningsystem når dere har trent så så mange ganger så skal dere gjøre noengøy i sammen som dere liker.. Men tilsyvende å sist så må han finne utav det selv. Du kan bare prøve å veilede og være støttende Anonymous poster hash: ca3e8...084
Mamma_til_2 Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Da må du snu matvanene i huset, ikke kjøp inn pizza og fos mat men lag næringsrik mat og kjøp inn sunt snacks istedenfor sjokolade og chips, bris istedenfor brus osv! Ta med deg mannen ut for og gå en tur hver dag, koselig for barn og voksene.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Skjønner deg veldig godt, lite sjarmerende med en slik kroppsvekt og fasong. Man kan si så mye man bare enn vil angående det indre og ytre, med jeg hadde ikke tent på min mann om han gikk så mye opp i vekt, selv om hans indre er for meg perfekt. Anonymous poster hash: d2a1e...3fe
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Min samboer har og så lagt på seg mye. Han begynner å ligne mer og mer på faren sin.. Jeg legger merke til at han driver med de samme uvanene og. Vil IKKE ha sex med svigerfar, så nå må det bli slankings. Blir jo bekymret for helsa og! Vi spiser sunn mat hjemme, men han kjøper mat på jobb og det er tydeligvis mat som feiter han opp. Anonymous poster hash: 09619...a06
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Da må du snu matvanene i huset, ikke kjøp inn pizza og fos mat men lag næringsrik mat og kjøp inn sunt snacks istedenfor sjokolade og chips, bris istedenfor brus osv! Ta med deg mannen ut for og gå en tur hver dag, koselig for barn og voksene. Har også en overvektig mann, og det er ikke jeg som kjøper inn usunn mat og snacks. Det gjør han selv. Kan nesten ikke nekte han å gå på butikken. Anonymous poster hash: 2b273...e0a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Min samboer har og så lagt på seg mye. Han begynner å ligne mer og mer på faren sin.. Jeg legger merke til at han driver med de samme uvanene og. Vil IKKE ha sex med svigerfar, så nå må det bli slankings. Blir jo bekymret for helsa og! Vi spiser sunn mat hjemme, men han kjøper mat på jobb og det er tydeligvis mat som feiter han opp. Anonymous poster hash: 09619...a06 😂 Anonymous poster hash: 05323...b2f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Da må du snu matvanene i huset, ikke kjøp inn pizza og fos mat men lag næringsrik mat og kjøp inn sunt snacks istedenfor sjokolade og chips, bris istedenfor brus osv! Ta med deg mannen ut for og gå en tur hver dag, koselig for barn og voksene. Jeg forstår ikke de som mener at det er kvinnens ansvar hva som finnes av matvarer i huset. Tror du virkelig ikke at en mann klarer å handle inn chips, pizza og brus helt på egenhånd? Min eks hadde et grusomt kosthold, men det hadde ingen ting å gjøre med den maten jeg handlet inn. Jeg kjøpte frukt og grønt og laget sunn middag. Men det likte ikke han, så han handlet sine egne ting. I tillegg hadde de pølser hver fredag på jobben hans, og en dag i uka reiste en kollega og kjøpte lunj til alle på McDonalds. Og å tro at det bare er å ta med seg en lat sofagris ut på tur? Min eks ville spille PS, så den turen fikk jeg gå helt alene. Anonymous poster hash: ca37b...929
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Artig hvordan alle mener det er en turn-off med en feit mann men hvis det er kvinnen som er feit og mannen ikke tenner på henne lenger så elsker han henne ikke. Dobbeltmoralen lenge leve... Tenning er tenning. Skjønner at ingen har lyst å ha sex med en som er feit, uavhengig om det er mannen eller kvinnen. At man har født et par barn unnskylder ikke at man er feit og gjør ikke tenkningen noe bedre i hodet på mannen. Anonymous poster hash: 039de...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå