Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Ok. Nettopp født, er tjukk og føler meg uvel i egen kropp. Ammer, men sliter med bekledning! Sist gang fødte jeg om høsten, og brukte da trange singletter med genser eller cardigan over. Men dette blir veldig varmt nå om sommeren! Uaktuelt å gå med trange singletter bare, da jeg fortsatt ser gravid ut og har fått skikkelig "ryggheng" under bh bak 😝 hva gjør dere andre ammende nå om sommeren, som sliter med noen kg for mye? Noen som har tips til løstsittende ammeklær?? Anonymous poster hash: f2805...857
PersilleBlomst Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Er masse fine ammeklær på H&M, Seraphine og Mamaliscious?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Jeg kjøpte 2 kjoler fra boob, og så har h&m ammetopper og ammesingleter. Blir løse og ledige om du kjøper en str for stor slik jeg gjorde. Ammekjolene har jeg brukt mye- ikke noe som strammer. Anonymous poster hash: b8f77...1e7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Takk for tips - men ammeklærne til HM og seraphine er alle tettsitttende. Den største størrelsen til HM sitter trangt på meg. Fant et par topper hos mamalicious da 😃 men tar gjerne imot fler tips! HI Anonymous poster hash: f2805...857
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Jeg bruker singlett med tskjorte over. Tskjorta dras opp, singletten ned. Alt kamufleres, og valkene er skjult. 😊 Anonymous poster hash: 13666...7f1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Brukte boob sine topper jeg. Prøvde andre også, men synes ikke de var like gode. Anonymous poster hash: a0afa...bbd
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Forrige gang fant jeg en vanlig kjole på kappahl som var ganske løs og hadde knapper forran. Veldig praktisk. Har dessverre ikke funnet noe denne gangen (har termin om 1 uke). Synes også at singletene på HM er ganske stramme. Anonymous poster hash: 8aeb9...a92
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Du kan jo alltids flytte til trønderlag. 5 grader og regn i dag. Anonymous poster hash: 833e0...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå