Gå til innhold

Svigermor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har jævlige svigermødre? Jeg har ei som er sjefete og skal bestemme mye over sønnen sin, meg og barnebarnet. Vi er heldigvis ikke ofte på besøk hos henne, og når det har gått lang tid siden hun har set barnebarne sit får jeg dårlig samvittighet. Men når jeg har vært sammen med henne i 5min så angrer jeg.. Hun skal blande seg i ALT.. Irriterer meg over samboern som bare lar henne være sånn, men en gang jeg fikk han til å si i fra til henne overkjørte hun han bare.. Jeg tenker hver gang at "neste gang skal jeg si i fra når hun gjør noe jeg ikke liker" men så er jeg så feig at det aldri blir noe av.. Når søsteren til samboern er på besøk(hun bor laangt unna) syns jeg hun er kjempeflink med sønnen min, men svigermor kjefter på henne når hun gjør noe som ikke er rett i hennes øyne, men som jeg gjør akkurat det samme av..

Anonymous poster hash: 31e41...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en svigermor som jeg rett og slett hater. Trist at det er sånn, men hun klarer bare ikke å oppføre seg. Hun har aldri godtatt meg som en del av familien. Virker sjalu og benytter en hver anledning til å vise meg at jeg ikke er bra nok for hennes sønn. Hun har sagt mye stygt til meg, til og med om min mor.

Mannen min er konfliktsky og lukker ører og øyne for hva som blir sagt.

Jeg har valgt å ta avstand til henne. Har ikke sett eller snakket med henne på et år og det er kjempe deilig å slippe å forholde meg til henne. Samboeren min forstår valget mitt, og syns det er vanskelig å stå mellom oss. Så for alles del så er det dette den beste løsningen, så slipper ungene å få med seg oppførselen hennes ovenfor meg også.

Etter at kontakten mellom oss ble ikke eksisterende, har hun ikke prøvd å ta kontakt med meg, julegaver og bursdag meldinger fra henne er kun til mannen og barna så hun syns tydeligvis det er greit å bli kvitt svigerdatteren som ikke holdt mål for sønnen hennes hun også. Selvom jeg og sønnen hennes har det bra sammen så slipper hun I det minste å se det. Fæl dame..

Anonymous poster hash: 6f71d...935

Skrevet

ja jeg hadde ei, kuttet hun helt ut og har ikke hatt kontakt på 10mnd, beste avgjørelsen på lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...