Gå til innhold

sko, sko, sko.. Hvor oppbevarer dere alle sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er fire stk som bor her fast. Samtlige har ca fem par sko som de bytter på å bruke sommertid. I tillegg bor flere barn her litt under halve tida. De har som regel bare med seg ett par sko. I tillegg kommer jo da støvler, vintersko, høstsko, treningssko til oss som bor her fast. Det blir jo helt vanvittig mange sko!! Hvordan oppbevarer dere skoene? Hvor? Vi har en liten gang, men vi har et vaskerom som kan brukes som inngang også. Pr idag står mange av skoene i et kurvstativ på vaskerommet.

Anonymous poster hash: cef26...eb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er 2 voksne og 5 barn. Skoskap i vindfanget,egen kurvreol til sesongens sko i skyvedørsgarderoben i gangen.Resten settes i kjelleren til neste sesong begynner.

Skrevet

Skoskap. Og de ere 3 stykken av her i huset. Vinterstøvler og annet som ikke hører sesongen til, blir pakket bort ned i kjeller eller på loft.

Skrevet

Sender dere på skolen med småhull? Eller må det være helt og pent? Ikke svære flenger altså.... Føler lapper blir litt "barnslig"?

Anonymous poster hash: 9afa8...525

Skrevet

Sender dere på skolen med småhull? Eller må det være helt og pent? Ikke svære flenger altså.... Føler lapper blir litt "barnslig"?

Jøss den kom opp i en helt annen tråd 😝

Skrevet

Sist jeg telte skoparene mine hadde jeg 70 par :P

Jeg har to skoskap i gangen,samt et skostativ. Resten har jeg i to kasser under sengen,i noen hyller nedi kjelleren,samt to kasser til i kjelleren ;) Jeg drømmer om et skoskap,sånt stort :)

Skoene som blir mest brukt,samt datteren sine er i skoskapene og hyllen i gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...