Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Her tror jeg ikke 9åringen har et helt par igjen, knærne det går ut over ( de spiller jo ball, leker osv ). Hvor mange bukser har dere? Godt det snart er tid for shorts ! Anonymous poster hash: e50a2...305
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Det endra seg markant i femteklasse heldigvis 😊 før det varte en bukse i snitt 2 uker, nå er det sjelden det blir hull i dem😊
Monica Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Samme her, hull på knærne på de fleste bukser. Føler jeg kjøper bukser hele tiden, han vokser fortsatt en del og. Han er 8 år. Var faktisk samme problem med jenta da hun var på samme alder, hull og grønske på knærne.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Det endra seg markant i femteklasse heldigvis 😊 før det varte en bukse i snitt 2 uker, nå er det sjelden det blir hull i dem😊 Okei, jeg får leve i håpet om at det blir bedre 😊 Anonymous poster hash: e50a2...305
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Ja, jenta på 9 sliter fortsatt bukser -og bra er det! Anonymous poster hash: ae566...d9a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Min eldste i 5 klasse har faktisk kun hele bukser nå, når jeg tenker meg om. Bruker nok klærne på en annen måte nå. Mens førsteklassingen er storforbruker. Anonymous poster hash: 5edb7...6b6
piranha Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Min fjerdeklassing sliter fremdeles på klær. Ikke så mye hull, men mye grønske og skitt
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Sy el strykke lapper på? Selvfølgelig ikke 10 lapper på en buske og digre hull går ikke an å dekke til. Men kommer ungen hjem med et hul så ha en lapp på, så slipper man å hive den etter 2 uker. Anonymous poster hash: 07f57...76e
BettyBoob Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 gutt 9 år, sliter bukser ja!! omtrent hull på alle knær...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 5 klasse og en rolig , forsiktig gutt. Buksene ser helt nye ut når han vokser ut av dem Anonymous poster hash: 2b3c3...5a1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Netsen godt å lese at det er flere Eldste her har aldri slitt tøyet, mens lillebror i fjerdetrinn fortsatt er en knedreper. Hull i omtrent alt av jeans. Skjønner ikke hvordan han klarer det... Anonymous poster hash: ff8d2...ee0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Jepp! Har to gutter på 7 og 9 år, og har snart ikke en hel bukse igjen! Hull på knærne (og noe grønske innimellom) er det største problemet her også, men også andre steder på buksa får gjennomgå. De slenger seg rundt på fotballbanen (sliten kunstgressbane) så de blir møkkete og flerrer opp buksene Anonymous poster hash: 929c2...80d
pifi med tre nurk Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Aldri opplevd slitasjehull på knærne på bukser til barna. Av og til har stoffet vært litt lysere på knærne, men aldri hull.. Kjøper ikke noe fancy, dyre klær heller.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. juni 2015 #15 Skrevet 6. juni 2015 Aldri opplevd slitasjehull på knærne på bukser til barna. Av og til har stoffet vært litt lysere på knærne, men aldri hull.. Kjøper ikke noe fancy, dyre klær heller. Har hatt både dyre og billige, det er overhodet ingen forskjell på kvaliteten mht hull på knærne. Dessverre er det ikke bare i vanlige bukser, men også utebukser, regnbukser, vinterdresser osv. Tror det er større forskjell fra unge til unge enn bukse til bukse. Den beste buksa har vi kjøpt på cubus
pifi med tre nurk Skrevet 6. juni 2015 #16 Skrevet 6. juni 2015 Aldri opplevd slitasjehull på knærne på bukser til barna. Av og til har stoffet vært litt lysere på knærne, men aldri hull.. Kjøper ikke noe fancy, dyre klær heller. Har hatt både dyre og billige, det er overhodet ingen forskjell på kvaliteten mht hull på knærne. Dessverre er det ikke bare i vanlige bukser, men også utebukser, regnbukser, vinterdresser osv. Tror det er større forskjell fra unge til unge enn bukse til bukse. Den beste buksa har vi kjøpt på cubus Ja det må være det. Mine er veldig aktive altså, men de må bare slite klær på en annen måte eller noe..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #17 Skrevet 6. juni 2015 Aldri opplevd slitasjehull på knærne på bukser til barna. Av og til har stoffet vært litt lysere på knærne, men aldri hull.. Kjøper ikke noe fancy, dyre klær heller. Har hatt både dyre og billige, det er overhodet ingen forskjell på kvaliteten mht hull på knærne. Dessverre er det ikke bare i vanlige bukser, men også utebukser, regnbukser, vinterdresser osv. Tror det er større forskjell fra unge til unge enn bukse til bukse. Den beste buksa har vi kjøpt på cubus Sånn har det vært her også. Ga opp reimadress da den allerede etter to dagers bruk så ut som den hadde blitt brukt i to sesonger... Anonymous poster hash: 3792f...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå