Gå til innhold

Dere som har barn som er talenter i sin idrett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere ivaretatt barnets talent?

Er det dere som foreldre som har tatt grep, eller er det trenere som har gjort det?

Vi har et skikkelig fotballtalen, og tenker at vi bør ta tak i det nå. Han er overleget bedre enn alle på laget sitt, og vi ser han trenger mere utfordringer.

Han er forøvrig 9 år.

Anonymous poster hash: 41d6b...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ber dere trener vurdere om han kan få hospitere litt hos laget som er et år eldre.

Husk det er ikke alltid slik at de som er best som små er de beste som ungdom. Her i klubben har vi 4 som foreldrene lot spille veldig mye fotball pga talent. Alle 4 sliter med knærne nå når de er 13-15 år. 2 av de har måttet slutte med fotball.

Anonymous poster hash: a7ede...ad4

Skrevet

Her må jeg faktisk lære meg disse to idrettene. Trenerne er drittflinke, men barna er enda for små til å gjennomføre effektiv hjemmetrening alene.

Anonymous poster hash: 10fb2...23d

Skrevet

Trenerne er frivillige foreldre her så det er begrenset kapasitet hva de kan bidra med. Men man kan få hospitere på eldre lag. I tillegg er det egne treningen 3 ganger i uka for de fra 10-13 som ønsker ekstra trening

Anonymous poster hash: ec4f8...2cb

Skrevet (endret)

Kan du ikke spørre om han kan få hospitere på eldre lag?

Sønnen min på 9 år får trene med laget over, og de som er inntil 12 år.

Han har vært med de på turneringer osv.

Trener da 50/50 på sitt alderstrinn og de eldre trinnene.

Jeg gjorde det selv da jeg var liten, og det var det beste som kunne skjedd. Få Bryne seg, bli bedre og få utfordringer:)

Endret av Twintipp og himmelblå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...