Gå til innhold

Bilferie i 3 uker, hvor vasker man klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Renseri/vaskeri regner jeg med blir å koste en formue, husker jeg ringte til et vaskeri da vaskemaskina røyk for en del år tilbake, kostet jo 500 for å vaske en maskin full, men da brettet de og la klærne sammen. Men har ikke råd å bruke 500 på en vaskemaskin med klær på ferie.

Anonymous poster hash: c4572...125
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sånne vanlige myntvaskerier, de koster ikke så mye. Skal dere bare være i Norge? Campingplasser har ofte myntvaskerier

Anonymous poster hash: 7b20d...e06

Skrevet

På campingplasser:) Har vasket klær mange ganger på campingplasser i Norge og sørover i Europa. Ikke til å unngå når man er på bilferie med små barn;) Evt går det jo an å legge inn ett stopp hos venner eller familie og spøre om å få låne en vask.

Anonymous poster hash: 62d5e...fb5

Skrevet

Vi pleier å vaske klær på campingplasser. De har oftest egne vaskerom med maskiner og koster nesten ingenting å bruke. Ellers pleier jeg å ha med vaskepulver og noen meter med tørkesnor. Håndvask fungerer om det ikke er så veldig skittent .Vasker opp litt tøy hver kveld og henger til tørk.

Skrevet

Har vasket klær på hotell flere ganger, tror ikke det har kostet mer enn 50 kr for en maskin. Dette er i utlandet.

Anonymous poster hash: 59dc3...5dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...