Gå til innhold

Sex med tenåringer i hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det? Vi prøver nå på felles barn nr 2, og jeg har såklart eggløsning i dag, og samboers 2 tenåringer er her. Vi bruker ikke ha sex når de er her fordi huset er veldig lytt og vi legger oss lenge før de sovner. Ønsker jo ikke at de skal høre hva vi driver med, men selv om vi ikke lager mye lyd selv blir det jo dunke lyder fra senga. 

Anonymous poster hash: c67a2...9f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La de høre, tar ikke skade av det.. Kanskje de rømmer huset

Anonymous poster hash: 71587...197

Skrevet

Kjør en tur og ha sex i bilen? :-)

Anonymous poster hash: a6a76...2ca
Skrevet

I dusjen? :-)

Anonymous poster hash: 0960c...173

Skrevet

Haha, ser for meg at de gjør store øyne hvis de må sitte barnevakt 1 times tid for vi bare må ut å kjøre en tur på denne tiden siden jeg skal på jobb i morgen tidlig også. 

Skrevet

Det blir lite av slikt her i huset hvertfall. Jeg mister helt lysten når jeg hører kniselyder, meldingslyder på tlf osv. Jeg sovner mange timer før de. Hadde jeg ikke vært så morragretten lunne vi hatt sex om morran, for da sover de lenge. Men her må vi ha kaffe begge to, en halvtime i stillhet før vi kan si hei til hverandre. Bra vi er like der hvertfall.

Anonymous poster hash: 320c6...3e7

Skrevet

Nei håper da ikke de rømmer huset om de hører noe, de er ikke så gamle at vi vil ha de flygende ute halve natta, 16 og 14 år.

Vi må vel bare ta en sjanse og håpe de er så opptatt med sitt at de ikke registrerer noe annet. 

Skrevet

Legg dynene på gulvet, dropp senga 😉

Skrevet

Det blir lite av slikt her i huset hvertfall. Jeg mister helt lysten når jeg hører kniselyder, meldingslyder på tlf osv. Jeg sovner mange timer før de. Hadde jeg ikke vært så morragretten lunne vi hatt sex om morran, for da sover de lenge. Men her må vi ha kaffe begge to, en halvtime i stillhet før vi kan si hei til hverandre. Bra vi er like der hvertfall.

De sover jo når vi står opp, men frister enda mindre å ha sex med en våken 4 åring. 

Men du har helt rett i at lysta er ikke på topp når en hører ungene kniser, ler, og skravler

Skrevet

Legg dynene på gulvet, dropp senga

Det hørtes lurt ut, kansje vi skal prøve ut det :-)

Skrevet

Her sover tenåringene i kjelleren og vi i 2.etg så ikkenoe problem ;)

Dere må jo bare være stille, ta det stående kanskje. Du får lene deg mot vinduskarmen og la han ta deg bakfra...

Anonymous poster hash: 86997...5f3

Skrevet

Her sover tenåringene i kjelleren og vi i 2.etg så ikkenoe problem ;)

Dere må jo bare være stille, ta det stående kanskje. Du får lene deg mot vinduskarmen og la han ta deg bakfra...

Anonymous poster hash: 86997...5f3

Stående??? da renner jo alt ut igjen da. hehe. 

Nei vi får bare finne en løsning, jeg krabber i seng nå, kommer en dag i morgen også med jobb og barn. 

Skrevet

De sover jo når vi står opp, men frister enda mindre å ha sex med en våken 4 åring.

Men du har helt rett i at lysta er ikke på topp når en hører ungene kniser, ler, og skravler

Sett på en film til fireåringen mens dere tar en kjapp en. ;-)

Anonymous poster hash: e9cc7...fd5

Skrevet

Len deg over senga, stolen, kommoden, nattbordet alt ettersom hva dere har på soverommet. Så tar han deg bakfra og du legger deg ned rett etterpå.

Jobben gjort, ingen merket noe, og ingenting renner ut.

*lykke til*

Skrevet

Gjestemadrass på gulvet

Anonymous poster hash: 7e234...a61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...