Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Samboern har vært utro, nå planlegger jeg å ha sex med en fyr sånn at det blir rettferdig. Men samboern er ikke enig.. Har ikke jeg krav på det? Anonymous poster hash: 3a10b...6ce
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Tja, det er vel litt forskjell på samliv og en matematisk formel... Men du bestemmer jo selv. Det retter neppe på noe, da.
Luksusdyret Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Samboern har vært utro, nå planlegger jeg å ha sex med en fyr sånn at det blir rettferdig. Men samboern er ikke enig.. Har ikke jeg krav på det? Anonymous poster hash: 3a10b...6ce Haha, så han mener at bare han kan pule rundt i forholdet deres? Ikke at jeg hadde vært utro for å hevne utroskap, men han der er lite logisk
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Du kan gjøre akkurat hva du vil. Samboeren bestemmer om han vil fortsette forholdet. (Eller egentlig bør du avslutte forholdet....) Anonymous poster hash: 37d24...093
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Hi.. Jeg elsker han, og han elsker meg.. Vi vil være sammen, men jeg klarer ikke tilgi han, han var utro for 6mnd siden og jeg tenker enda mye på det, vi snakker om dette hele tiden. Jeg vil såre han like mye som han såret meg, og eneste måte er at jeg gjør det samme som han gjorde.. Anonymous poster hash: 3a10b...6ce
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Hi.. Jeg elsker han, og han elsker meg.. Vi vil være sammen, men jeg klarer ikke tilgi han, han var utro for 6mnd siden og jeg tenker enda mye på det, vi snakker om dette hele tiden. Jeg vil såre han like mye som han såret meg, og eneste måte er at jeg gjør det samme som han gjorde.. Anonymous poster hash: 3a10b...6ce Hi.. Han fortalte meg heller ikke at han hadde vært utro, grunn til at jeg fant ut av det var at jeg plutselig hadde klamydia Anonymous poster hash: 3a10b...6ce
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Dere burde kanskje runde av hele forholdet. Anonymous poster hash: 242a7...31a
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 Hi.. Jeg elsker han, og han elsker meg.. Vi vil være sammen, men jeg klarer ikke tilgi han, han var utro for 6mnd siden og jeg tenker enda mye på det, vi snakker om dette hele tiden. Jeg vil såre han like mye som han såret meg, og eneste måte er at jeg gjør det samme som han gjorde.. Anonymous poster hash: 3a10b...6ce For da blir det bra igjen? Da må du jo smitte ham med noe også, da. Seriøst, tror du tilliten og kjærligheten blir bedre eller dårligere om dere begge driver på?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #9 Skrevet 5. juni 2015 Hi.. Jeg elsker han, og han elsker meg.. Vi vil være sammen, men jeg klarer ikke tilgi han, han var utro for 6mnd siden og jeg tenker enda mye på det, vi snakker om dette hele tiden. Jeg vil såre han like mye som han såret meg, og eneste måte er at jeg gjør det samme som han gjorde.. Anonymous poster hash: 3a10b...6ce Ja, det var jo en sunn tankegang. Jeg sårer ham like mye som han har såret meg. Da er vi skuls. Og så kan vi leve happy ever after... Skal se dere får et langt og lykkelig liv sammen. For nå skal dere ikke bare jobbe dere igjennom ett utroskap, men to... Lykke til med det.. Anonymous poster hash: 2af30...9fb
Fandens Oldemor Skrevet 5. juni 2015 #10 Skrevet 5. juni 2015 Jeg kan egentlig godt forstå at du føler for å ta igjen. Selv hadde jeg bare kastet inn håndkleet, utroskap er ikke noe jeg akter å jobbe meg gjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå