Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Hei! :-) Jeg lurer på hva deres beste tips for ren og fin hud er? Alt fra renserutiner/ingen rutinher, solkrem, mat, vann.. Er 22 år, men har arvet min hvote og rødsprengte hud fra min far... Et sprengt blodkar på nesen, og et par følekker kan jeg ikke gjøre noe med (kan fjerne blodkaret, men vil ikke). Tenker mest på talgkjertler/hudormer. Har aldri vært plaget med kviser, men har VELDIG tørr hud på nesen og normal/blandingahud resten av ansiktet. Anonymous poster hash: 7511d...363
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Drikk vann, vær mye ute, beskutt huden mot forurensning. Bruk en rensekrem morgen og kveld, ikke skum. Har du fet hud bruker du sminke og pleieprodukter som er tilpasset fet hud, det samme gjelder tørr hud. Ta tilskudd av spesielt A, B og D vitamin... Ja og bruk ansiktsmaske og peeling regelmessig. Anonymous poster hash: 1b766...221
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Drikk vann, vær mye ute, beskutt huden mot forurensning. Bruk en rensekrem morgen og kveld, ikke skum. Har du fet hud bruker du sminke og pleieprodukter som er tilpasset fet hud, det samme gjelder tørr hud. Ta tilskudd av spesielt A, B og D vitamin... Ja og bruk ansiktsmaske og peeling regelmessig. Anonymous poster hash: 1b766...221 Blr jeg gå til hudpleier eller apotek for å få hjelp til å finne rensekremer? :-) og sminke? Jeg bruker i.d mineral (?) (haha, nå husker jeg ikke hva det heter engang). Bruker sjeldent annet enn maskara. Peeling en gang i uken, holder det? Takk for svar :-) Anonymous poster hash: 7511d...363
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Søvn. Noe jeg aldri får nok av... Akkurat dette tipset kan ikke jeg ta i bruk for tiden heller.. :-p Anonymous poster hash: 7511d...363
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Det beste tipset er faktisk å vaske ansiktet med kun vann og en vaskeklut hver morgen og kveld, da får du samtidig bort døde hudceller. Og drikke nok vann. Anonymous poster hash: 53139...a09
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Det beste tipset er faktisk å vaske ansiktet med kun vann og en vaskeklut hver morgen og kveld, da får du samtidig bort døde hudceller. Og drikke nok vann. Anonymous poster hash: 53139...a09 Det gjør jeg allerede :-) Det er kanskje ikke mye håp😂 Anonymous poster hash: 7511d...363
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 Drikk vann, vær mye ute, beskutt huden mot forurensning. Bruk en rensekrem morgen og kveld, ikke skum. Har du fet hud bruker du sminke og pleieprodukter som er tilpasset fet hud, det samme gjelder tørr hud. Ta tilskudd av spesielt A, B og D vitamin... Ja og bruk ansiktsmaske og peeling regelmessig. Anonymous poster hash: 1b766...221 Blr jeg gå til hudpleier eller apotek for å få hjelp til å finne rensekremer? :-) og sminke? Jeg bruker i.d mineral (?) (haha, nå husker jeg ikke hva det heter engang). Bruker sjeldent annet enn maskara. Peeling en gang i uken, holder det? Takk for svar :-)Anonymous poster hash: 7511d...363 Er ikke ukentlig peeling litt mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå