Gå til innhold

Hvorfor har noen mer flaks enn andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har merket meg at flere av de som vinner millioner i lotto har vinnet det før og. Hvorfor er det sånn at noen har mye flaks? Tilfeldig?

Anonymous poster hash: 719ab...bb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig har det med hvor mange penger de bruker i uka å spille lotto for.

Skrevet

Og så er det gjerne gamle gubber mellom 75 og 99! Er vel de som spiller lotto da!

Anonymous poster hash: cd19c...fe5
Skrevet

Og så er det gjerne gamle gubber mellom 75 og 99! Er vel de som spiller lotto da!

Anonymous poster hash: cd19c...fe5

Hvorfor har de gamle gubbene sånn flaks da?

Anonymous poster hash: 719ab...bb1

Gjest Antarctica
Skrevet

Og så er det gjerne gamle gubber mellom 75 og 99! Er vel de som spiller lotto da!Anonymous poster hash: cd19c...fe5

Hvorfor har de gamle gubbene sånn flaks da?Anonymous poster hash: 719ab...bb1

Ber oftere til Gud, sikkert.

Skrevet

Jeg har opplevd at mange har flaks på annen måte. For eksempel i kjærlighet, med å finne venner... Jeg har bare hatt "flaks" i jobbing, men drittuflaksi kjærlighet og det å stifte vennskap og bli likt av folk.

Anonymous poster hash: fbab9...17f

Skrevet

Antagelig har det med hvor mange penger de bruker i uka å spille lotto for.

Tror du det? Tror du ikke sjansen for å vinne er så forsvinnende liten at det må være snakk om en formue i måneden for reelt å økende vinnersjansen?

Jeg vet ikke svaret, og orker ikke å prøve å regne det ut. Men stiller meg tvilende til at den tilsynelatende skjevfordelingen skyldes noe annet enn tilfeldigheter.

Skrevet

Ja dette er faktisk helt sykt. Ikke akkurat det med Lotto da, kjenner ingen som spiller det. Men kjenner til et par "fetter Anton" og det er bare helt sprøtt. Hun ene er ei jente på 12. ALLTID vunnet alt av ting, om hun blir med oss på basar i.l. Og kjøper feks 5 lodd så kan hun vinne 5 fruktkurver liksom, mens de som sitter der med 100 lodd vinner ingenting eller eventuelt bare en refleks liksom. Og dette skjer hveeeeer gang. Tror nesten ikke det er tilfeldig lenger. Har kjent henne siden hun var 4. Hun var alltid den som fant rare ting osv.. Sjeldne ting. Opplever rare ting. Sitter 4 venninner ved siden av hverandre og fisker er det HUN som får den store/beste/sjeldneste.. Fatter dere? Og hun vinner alltid i spill. Jeg fatter ikke at det er mulig. Det er bare for mye til at det kan være tilfeldig. Men je er realist så hvordan i helvete kan je forsvare at det ikke er tilfeldig😂 hahaha jaja.. Koselig å ha henne med på ting da.. Får oppleve mye rart😝

Anonymous poster hash: 8882f...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...