Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg er teit sikkert. Men i bhg vår er det ikke lov å kjøre opp til bhg, da man må forbi en skole først. Mellom 7-17 er det ikke lov å kjøre der.. Ca 100 meter og gå. I surt vær er det dritt å bære minste på armen til bhg og tilbake til bilen når vi har levert største. Mini skal gå der til høsten. Nå har de lagt asfalt opp til bhg, men hva f er vitsen når man ikke får kjøre der? Kun etter bhg tid.. Rystet over hva kommunen prioriterer penger på ja, vet jeg sikkert er teit! Anonymous poster hash: 089d3...9ec
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Ehhh... Trafikksikkerhet for skolebarna, kanskje? En vakker dag går dine unger der, og du kommer til å bli gæren av alle barnehageforeldrene som ikke gidder å gå 100 meter!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Mitt eldste barn skal gå på skole til høsten der og jeg skjønner jo hvorfor man ikke kan kjøre der! Poenget mitt var at jeg ikke fatter grunnen til at det er prioritert ny asfalt - komfort for gående og syklende eller? Ingen kjører opp der, og har aldri gjort det. Før etter bhg og skole er stengt Anonymous poster hash: 089d3...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå