Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Fikk en gutt for 8 måneder siden, ammer ikke. Tok å staven for 3 uker siden, og fikk mensen igjen for 3 dager siden. Fikk fryktelige vonde "mensen smerter" midt på dagen idag, og på kvelden så DATT bokstavlig takt ut en STOR klump, på størrelse med en litt stor manne tommel ut av skjedet ????? Akkuratt som en pose? Det gjorde ikke vondt når dette skjedde, var ikke så mye blod heller ++++ jeg hadde tampong i!(?)) jeg og samboeren så på denne mini posen som jeg VET kommer fra inni tissen, så klart og tydlig at det var en slags morkaken eller noe annet(?) er helt forskrekket,.,noen som vet eller har opplevd dette ??? Hjeelp, litt redd for at det kan ligge noe igjen inni der Anonymous poster hash: f32e5...8ae
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Mente p staven *** beklager-hi Anonymous poster hash: f32e5...8ae
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Antageligvis bare levret blod. Om du skulle være så langt på vei at du skulle abortere noe så stort, så vil du også få positiv graviditetstest fortsatt. Anonymous poster hash: 68b67...884
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Mest sannsynlig ikke en spontanabort, men kanskje en innkapslet rest av noe fra fødselen eller levret blod av noe slag. Jeg anbefaler at du tar en graviditetstest i morgen (dersom du var gravid, vil du teste positivt også da) og uansett tar kontakt med lege for en henvisning til gynekolog - greit å sjekke at alt er som det skal. Det er neppe noe som haster, med mindre du skulle få feber eller økende/vedvarende smerter. God bedring, da! Anonymous poster hash: 76848...f88
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Antageligvis bare levret blod. Om du skulle være så langt på vei at du skulle abortere noe så stort, så vil du også få positiv graviditetstest fortsatt. Anonymous poster hash: 68b67...884 Takk for svar, får bare ta en test i morgen, så ser jeg det. Er ikke den personen som liker å gå å gruble på ting uten å vite :-) -hi Anonymous poster hash: f32e5...8ae
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Mest sannsynlig ikke en spontanabort, men kanskje en innkapslet rest av noe fra fødselen eller levret blod av noe slag. Jeg anbefaler at du tar en graviditetstest i morgen (dersom du var gravid, vil du teste positivt også da) og uansett tar kontakt med lege for en henvisning til gynekolog - greit å sjekke at alt er som det skal. Det er neppe noe som haster, med mindre du skulle få feber eller økende/vedvarende smerter. God bedring, da! Anonymous poster hash: 76848...f88 Takk for svar, skal ta en test i morgen, da får jeg nok vite. Er i utlandet akkuratt nå, så får snakke med legen på mandag :-) ha en fin kveld videre -hi Anonymous poster hash: f32e5...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå