Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 I morgen skal jeg gå gjennom alt av skuffer og skap og kaste ALT som ikke har vært i bruk de siste 6 mnd. Hvilket rom ville dere startet i? Anonymous poster hash: 77f63...d0a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Det rommet som fungerer dårligst per i dag! Anonymous poster hash: d8ee5...1ae
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 I morgen skal jeg gå gjennom alt av skuffer og skap og kaste ALT som ikke har vært i bruk de siste 6 mnd. Hvilket rom ville dere startet i? Anonymous poster hash: 77f63...d0a Alt som ikke har vært i bruk de soste 6månedene? Det var temmelig voldsomt. Bunad, 8 bokhyller med bøker, årgangsvin, barnealbum, sommerklær osv osv Det er temmelig mye man ikke bruker på 6 måneder som man fremdeles bør beholde. . Anonymous poster hash: 0711a...220
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 I morgen skal jeg gå gjennom alt av skuffer og skap og kaste ALT som ikke har vært i bruk de siste 6 mnd. Hvilket rom ville dere startet i? Anonymous poster hash: 77f63...d0a Alt som ikke har vært i bruk de soste 6månedene? Det var temmelig voldsomt. Bunad, 8 bokhyller med bøker, årgangsvin, barnealbum, sommerklær osv osv Det er temmelig mye man ikke bruker på 6 måneder som man fremdeles bør beholde. . Anonymous poster hash: 0711a...220 Jeg har en mistanke om at HI ikke tenker å kaste familiearven men heller det de vet/skjønner er overflødig av klær/leker/sengetøy.. Men du trodde vel virkelig at de skulle kaste bunader, album, familiesølv og krystallglass? Anonymous poster hash: d8ee5...1ae
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Jeg ville startet i de minst krevende rommene... gjestetoalett, bad, gang osv.. og arbeidet meg oppover i "vanskelighetshrad". Lykke til 😊 Anonymous poster hash: 91089...ade
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Jeg ville starte i boden eller lignende...for å gi plass til det du evt rydder bort fra andre rom men skal beholde... Anonymous poster hash: fe0f0...72c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har en mistanke om at HI ikke tenker å kaste familiearven men heller det de vet/skjønner er overflødig av klær/leker/sengetøy.. Men du trodde vel virkelig at de skulle kaste bunader, album, familiesølv og krystallglass? Anonymous poster hash: d8ee5...1ae Ikke meg du spurte, men hvis det mot formodning skulle være slik at Hi ønsker å kaste bunad, familiesølv og krystallglass så stiller jeg meg gjerne først i køen for å overta "rotet" Anonymous poster hash: d8502...8c8
Lille krøll Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 Ville startet i rommene jeg "kjenner" best. De jeg vet mest om hva jeg vil kaste. Eller de som tar kortest tid, enten det er minst jeg ønsker/ kan kaste der eller de jeg kjenner best.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #9 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har en mistanke om at HI ikke tenker å kaste familiearven men heller det de vet/skjønner er overflødig av klær/leker/sengetøy.. Men du trodde vel virkelig at de skulle kaste bunader, album, familiesølv og krystallglass? Anonymous poster hash: d8ee5...1ae Ikke meg du spurte, men hvis det mot formodning skulle være slik at Hi ønsker å kaste bunad, familiesølv og krystallglass så stiller jeg meg gjerne først i køen for å overta "rotet" Anonymous poster hash: d8502...8c8 Hehe, ja for all del.. Om hun vil kvitte seg med sånt så er jo det helt valgfritt! I utgangspunktet tror jeg jo ikke det var det hun mente men det er lov å drømme ;-) Blir bare så gal av sånn flise*pikkeri! Anonymous poster hash: d8ee5...1ae
Oktavia Skrevet 5. juni 2015 #10 Skrevet 5. juni 2015 Jeg tok et bad og kjøkken sist helg. Blir andre badet og et barnerom denne helgen! Usj... Kan ikke si at lysta er der.. Fremdeles 1 bad og 3 soverom pluss stua igjen etter helgas vask/rydding..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå