Gå til innhold

Hvor "ut" er veskene fra Michael Kors?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ei ny veske og synes disse er enkle og fine. Men er de nå så umoderne at folk vil kikke rart på meg? Ikke at jeg bryr meg nevneverdig om det da, men greit å vite. Jeg er 40 år, hvis det skulle ha noen betydning.

Anonymous poster hash: 750e2...0fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var aldri in, det var en fad.

Anonymous poster hash: 89b60...0bc

Skrevet

Det er vel ikke ut, bare veldig "fjortis". Halve ungdomsskolen har vesker av det merket...

Anonymous poster hash: 2a986...e00

Skrevet

Jeg synes jeg ser de overalt, så de er sikkert bare "ut" blant de som er opptatt av mote. Den øvrige befolkningen ser ikke ut til å være lei..

Jeg ville kjøpt en langt billigere veske av et mindre gjenkjennelig merke. Om to år så er det ingen som tenker noe om en helt enkel, vanlig veske i nøytralt design, med mindre den av en eller annen grunn er veldig gjennkjennelig feks. fordi den er av et spesielt merke som har vært populært. Hvis folk begynner å bli lei Michael Kors vesken etter hvert så blir den veldig synlig og åpenbar når noen fortsatt bruker den....

Pluss at jeg synes det er teit å bruke så mye penger på en veske uansett popularitet, da. Men det er jo meg :P

Skrevet

Jeg har flere vesker fra MK og syns de er fine, men styrer unna de med mye bling bling på.

Skrevet

Æsj, det var dumt. Jeg er veldig lite opptatt av mote, så legger aldri merke til hva andre har. Syntes bare disse var veldig enkle og fine. Tenker på den 'shoppingbag-modellen'. Hva med Mulberry da? Er de like ut? Setter pris på alle innspill. Ikke noe artig hvis folk ler av meg heller...

HI

Anonymous poster hash: 22e3e...830

Skrevet

De var langt i fra ut da vi var i New York for en måneds tid siden. Men mulig de er skikkelig ut nå.

Anonymous poster hash: 49301...9f5
Skrevet

Der mange som går med disse veskene jeg,å det er voksne mennesker.

Er den "shopping bag modellen" jeg har sett at mange har

Anonymous poster hash: 98654...b5c
Skrevet

Æsj, det var dumt. Jeg er veldig lite opptatt av mote, så legger aldri merke til hva andre har. Syntes bare disse var veldig enkle og fine. Tenker på den 'shoppingbag-modellen'. Hva med Mulberry da? Er de like ut? Setter pris på alle innspill. Ikke noe artig hvis folk ler av meg heller...

HI

Skrevet

Der mange som går med disse veskene jeg,å det er voksne mennesker.

Er den "shopping bag modellen" jeg har sett at mange har

Anonymous poster hash: 98654...b5c

Kanskje jeg bare skal kjøpe den da... Er det den modellen fjortisene bruker også?

HI

Skrevet

Mulberry bayswater I brunt skinn har jeg. Veldig fornøyd! 45år gammel og har hatt den i to år.

Anonymous poster hash: c6d15...d09

Skrevet

Mulberry bayswater I brunt skinn har jeg. Veldig fornøyd! 45år gammel og har hatt den i to år.

Ja, det er den jeg tenker på, men i svart for min del 😊

Skrevet

Den er veldig fin, men absolutt finest i brunt.

Skrevet

He he, ja det vet jeg at mange synes, men for meg vil det aldri bli kjøpt noe i brunt, beige eller gull. Det gjelder både klær, interiør, smykker og andre accessoirer.

Skrevet

He he, ja det vet jeg at mange synes, men for meg vil det aldri bli kjøpt noe i brunt, beige eller gull. Det gjelder både klær, interiør, smykker og andre accessoirer.

Og det er fordi jeg passer så utrolig dårlig i disse fargene.

Hi

Skrevet

HI

Jeg ville aldri ledd av deg hvis du kom med en slik veske. Ville heller lurt på hvorfor du ønsker å bruke så masse penger på en veske. Det finnes flere vesker som er fine og langt billigere.

Anonymous poster hash: 88398...dfd

Skrevet

Jeg har en Mulberry Daria satchel til hverdags og en MK clutch til fest. Elsker begge to :)

Skrevet

HI

Jeg ville aldri ledd av deg hvis du kom med en slik veske. Ville heller lurt på hvorfor du ønsker å bruke så masse penger på en veske. Det finnes flere vesker som er fine og langt billigere.

Anonymous poster hash: 88398...dfd

Sist jeg kjøpte meg veske var i 2008, så blir jo ikke så himla mye i året da... 😊

Skrevet

Jeg har to bayswater, en brun og en svart. De er ca 10 år gamle og like fine. Enda finere, faktisk, og jeg er kjempeglad i dem.

Anonymous poster hash: f49ac...ff8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...