Gå til innhold

Bestemme kjønn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg veldig ei jente, etter to gutter. Noen med erfaringer med klinikker i utlandet?

Anonymous poster hash: 3b549...c79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke slikt de har i Saudi-Arabia?

Anonymous poster hash: bd77e...60a
Skrevet

Tviler på at du vil finne noen her som har gjort det.... det er vel ingen eller ytterst få i dette landet som går så langt pga kjønn....

Men du har kastet ut en god tråd som kommer til å provosere,og jeg setter meg godt tilrette for å se alle reaksjonene og diskusjonen som kommer! Nå har du gjort det :P

:popcorn:  :klappe:

Anonymous poster hash: add43...1f8
Skrevet

Er en tråd om det på gutt eller jente forumet her inne.. Gå dit og les/ kontakt dem som holder på med det der. Lykke til!

Anonymous poster hash: a2a90...2b1

Skrevet

Det er flere slike klinikker du kan benytte i europa, i England er det blant annet en som heter"the rainsbury clinic". Tror det er en i Tjekkia og en i Litauen også.

Det koster en del da, sjekket oppi i det i fjor sommer da vi planla å bli gravide.
Jeg sjekket opp i det for å se fordi i utgangspunktet så skulle vi ha måttet benytte oss av IVF for å bli gravide, og vi måtte isåfall ha dekket alt selv, siden jeg har 3 barn fra før, 2 sammen med samboer. Samboer sa han gikk kun med på det hvis vi nå kunne få en jente, for i utgangspunktet ønsket han overhodet ikke flere barn. Det holdt med guttene, men hvis han var sikker på det var jente så skulle han tenke på det...
Av den grunn så sjekket jeg priser på diverse klinikker i europa, og da så jeg også hva det ville koste å bestemme kjønn. LA meg bare si at det er fryktelig dyrt.
68000,- på å bestemme kjønn, og dette utenom ivfen i det helettat, puss medisiner opphold osv...

Vi gjorde aldri dette, jeg ble gravid på naturlig måte (nesten), og det er jo så klart en gutt :D
Som vi gleder oss veldig til kommer om ikke alt for lenge!

Skrevet

Hvis du skulle dra til utlandet for dette, så husk å opplys din lege (og jordmor) om dette siden du da mest sannsynlig må screenes for mrsa, esbl og vre (kommer an på hvor du har vært) før du kommer på sykehus i norge for undersøkelse og behandling (dette vil da også inkludere ultralyd).

Anonymous poster hash: 316c3...a98
Skrevet

Rainsbury klinikken er veldig dyktige. Jeg gikk igjennom første runde med testing før jeg trakk meg. Det var pga at jeg ikke var like sikker på han som far, ikke ønsket om kjønn. Har 2 gutter og hadde 3. Mistet en.

Det var også for å fjerne deler av genene våres som er arvelig belastet med sykdom.

Angrer ikke på at jeg gav meg selv muligheten til å se på dette som en løsning. Nå 5 år etter venter jeg naturlig en jente med en ny mann.

Sier IKKE at det er løsningen;)

Lykke til!

Skrevet

Genesis klinikken på Kypros er veldig profesjonell, og har gode resultater.

Anonymous poster hash: 2a059...1e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...