Gå til innhold

jeg som var forelsket i

Anbefalte innlegg

Skrevet

en kollega, har funnet ut at han 10 år yngre enn meg,men han virker så voksen, tippet han var rundt 25-26 år,men er altså noen år yngre enn det ,er bare og glemme han da,eller hva tenker dere? han er voksen for alderen, snill, ærlig, flink i jobben sin og som sagt trodde jeg han var 25-26 år

Anonymous poster hash: 578a9...82c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Hvor gammel er du og hvor gammel er han, da?

Alder i seg selv betyr ikke så veldig mye, heller ikke aldersforskjell "feil" vei. Men det fordrer at begge har noenlunde likt modenhetsnivå og tankesett, tror jeg. Når en er 40 og den andre er 30 er aldersforskjellen mindre enn om den ene er 30 og den andre 20. Men det vil jo være individuelt.

Har du inntrykk av at han er interessert i deg, da? :)

Anonymous poster hash: ad27d...c95
Skrevet

29 og 19..

han virker intressert noen ganger og andre ganger ikke.så vet ikke

Skrevet

jeg sier kjør på :) hvis det føles riktig for begge :)

Skrevet

19 år? Hold deg unna. Han er sikkert ikke interessert uansett.

Anonymous poster hash: 2c572...41f

Skrevet

29 og 19..

han virker intressert noen ganger og andre ganger ikke.så vet ikke

Når han bare er 19 år så tror jeg at jeg ville holdt meg unna. Det er selvfølgelig en bitteliten sjanse for at han er interessert i noe mer. Men det er mer sannsynlig at han er ute etter en seksuell erfaring med en "eldre" kvinne.

Siden dere er kollegaer så ville jeg nok holdt meg unna. Du kan få et veldig dårlig rykte på jobben hvis noen får snusen i et ev. seksuelt forhold mellom dere.

Du får se om dere blir bedre kjent og ta det derfra, du får en følelse om han kun er ute etter sex eller noe mer. Og er du i tvil så spør.

Misunner deg ikke, følelsene spør jo ikke på forhånd om noe er passende eller ikke ;) Men for din egen del mtp. jobben så vær i hvert fall forsiktig. Av det jeg har hørt er det blant mange gutter/unge menn i den alderen status å ligge med "eldre" damer, og ikke alle av dem er like diskret med hvem de har ligget med heller. Så vær litt forsiktig for din egen del.

Anonymous poster hash: ad27d...c95

Skrevet

19 år? Hmmmm Hadde skygget banen dessverre.

Anonymous poster hash: 1c65b...66e
Skrevet

Når jeg var 27 så hadde jeg en kollega på 20 som jeg siklet etter men holdt fingrene av fatet, han ble for ung. Var personligheten jeg likte men allikevel så ble det for ungt.

Anonymous poster hash: a34fe...277

Skrevet

Oj... Jeg er 24 og synes 20 er alt for ungt!

Anonymous poster hash: 31df2...5cb

Skrevet

19 år? Seriøst??!!! :lol:

Anonymous poster hash: 37448...218

Skrevet

Oki. da får jeg glemme han da ;( men har sterke følelser for han og er så betatt,men får bare ta tiden til hjelp. takk alle snille og ærlige damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...