Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Pleier det ikke være på denne tiden? Har ikke sett snurten av dem enda og hos oss har måsene alltid bygget reir. Har de kommet hos dere? Anonymous poster hash: ebce7...47c
Leirha Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Når klekker eggene? Du får Google. Jeg er sikker du finner svar.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 De burker vel å klekkes på denne tiden, ja, men har ikke sett noen her heller foreløpig. Har ikke sett andre fugleunger her, heller ikke der de ofte er tidlig ute. Mulig fordi det har vært så mye kaldt? Anonymous poster hash: b376a...e2a
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 De burker vel å klekkes på denne tiden, ja, men har ikke sett noen her heller foreløpig. Har ikke sett andre fugleunger her, heller ikke der de ofte er tidlig ute. Mulig fordi det har vært så mye kaldt? Anonymous poster hash: b376a...e2a Akkurat inne i egget er det vel ikke kaldere enn før. Det sørger foreldrene for. Men alle fuglebestander har hardere kår enn før. De svekkes og går ned i antall.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Haha, mente klekkes ja!😂 takk for svar;) Hi Anonymous poster hash: ebce7...47c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 De burker vel å klekkes på denne tiden, ja, men har ikke sett noen her heller foreløpig. Har ikke sett andre fugleunger her, heller ikke der de ofte er tidlig ute. Mulig fordi det har vært så mye kaldt? Anonymous poster hash: b376a...e2a Akkurat inne i egget er det vel ikke kaldere enn før. Det sørger foreldrene for.Men alle fuglebestander har hardere kår enn før. De svekkes og går ned i antall. Enig med deg - jeg tenkte mer på at dyr og fugler ofte synes å ha en "sjette sans" når det kommer til vær og klima, så ofte når våren er kaldere enn vanlig så har jeg inntrykk av at de artene som kan utsetter ungekullene sine. Har ikke noe forskning på det, bare hva jeg mener å ha observert gjennom en god del år Ellers er det jo også slik du sier at fuglene dessverre har hardere kår enn tidligere. Anonymous poster hash: b376a...e2a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 De burker vel å klekkes på denne tiden, ja, men har ikke sett noen her heller foreløpig. Har ikke sett andre fugleunger her, heller ikke der de ofte er tidlig ute. Mulig fordi det har vært så mye kaldt? Anonymous poster hash: b376a...e2a Akkurat inne i egget er det vel ikke kaldere enn før. Det sørger foreldrene for.Men alle fuglebestander har hardere kår enn før. De svekkes og går ned i antall. Enig med deg - jeg tenkte mer på at dyr og fugler ofte synes å ha en "sjette sans" når det kommer til vær og klima, så ofte når våren er kaldere enn vanlig så har jeg inntrykk av at de artene som kan utsetter ungekullene sine. Har ikke noe forskning på det, bare hva jeg mener å ha observert gjennom en god del år Ellers er det jo også slik du sier at fuglene dessverre har hardere kår enn tidligere. Anonymous poster hash: b376a...e2a I år når det er jevnt kaldere vil jeg tro de utsetter hekkinga noe. I fjor var det jo så varmt, så da fikk flere fugler enn vanlig to kull. Forøvrig så har måkeegga klekket her for en-to-tre uker siden. (Rogaland) Anonymous poster hash: 874f9...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå