Gå til innhold

Dere som har maxi cosi med isofix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 1c891...a83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja....?

Anonymous poster hash: 9073d...477
Skrevet

Hele siden hoppet så trykket på feil knapp Hehe :)

Har satt på plass basen nå, alle knappene lyser grønt. Men støttebenet sitter liksom ikke fast i gulvet. Jeg kan skyve det tilbake igjen. Er det riktig?

Litt vanskelig og forklare.. Men når jeg har låst det slik at knappen lyser grønt, så kan jeg bare trykke forsiktig på det så går støttebenet inn til setet igjen.

Skrevet

Hele siden hoppet så trykket på feil knapp Hehe :)

Har satt på plass basen nå, alle knappene lyser grønt. Men støttebenet sitter liksom ikke fast i gulvet. Jeg kan skyve det tilbake igjen. Er det riktig?

Litt vanskelig og forklare.. Men når jeg har låst det slik at knappen lyser grønt, så kan jeg bare trykke forsiktig på det så går støttebenet inn til setet igjen.

Det vil ikke stå støtt i gulvet før det er noe som presser det fast. Dvs om dere skulle krasje, så vil støttebenet bli presset i gulvet.

Anonymous poster hash: 9073d...477

Skrevet

Okey. Så da er det riktig da. Takk!

Tenkte på be safe som også har støttebenet som er sete nr. 2 da. Det sto jo så veldig støtt nedi gulvet. Så derfor jeg begynte og lure. Men takk for svar! Da er det i orden :)

Skrevet

Når det lyser grønt og ikke piper er det riktig posisjon. Hilsen selger av bilsikring :o :-)

Anonymous poster hash: 0e8a2...3f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...