Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg trenger tips til en bilstol 2 (9-18kg)som ikke krever så lange seler. Beltene i bilen var for korte til å feste maxi cosi pebble uten base, så måtte kjøpe beltebase til dette for å få festet det ordentlig. Når jeg skal gå til innkjøp av neste bilstol så får jeg vel et problem ettersom det ikke finnes baser som festes med belte til disse stolene? Hvilke stoler er det som ikke krever så langt belte for montering bakovervendt? Anonymous poster hash: e5980...0be
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Klippan Kiss2(o-18 kg) (tidl Akta Graco Duologic2) Det har base som kan festes enten med setebelter eller isofix Setet er kun bakovervendt. Anonymous poster hash: 81d8a...800
Appelsinpiken Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Vi fikk så vidt truet på belte rundt besafe izi go, men besafe izi kid var null problem ta med bilen til en bilstolforhandler og prøv
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Britax max way eller hi way. Ikke besafe izi plus i hvert fall. Prøv deg frem i butikken. Anonymous poster hash: f1e81...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå