Gå til innhold

I dag sa mannen til meg at jeg ikke er bra nok...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi diskuterte litt, han kritiserte meg, og da sa jeg at han får være ærlig å si det hvis jeg ikke er bra nok. Da sa han at, nei, du er ikke bra nok.

Så dro han på jobb.

Dette såret meg veldig. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det.

Hva sier jeg når han kommer hjem? Om jeg ikke sier noe, så kan jeg ikke tenke meg han sier noe.

Anonymous poster hash: 5e296...63d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sagt takk og farvel

Skrevet

Her tenker jeg at jeg vet hvor det bør leveres blomster i dag😜

Forøvrig ville jeg vært så barnslig at jeg ville sittet i sofaen når han kom hjem, mulig med bena på bordet. Ikke gjort en dritt. Er ikke bra nok likevel, så da kan han gjøre det selv!

Anonymous poster hash: 00724...4ce

Skrevet

Bra nok er jo et veldig relativt begrep. Bra nok til hva, i hva? Bra nok for hvem? Bra nok i forhold til hva/hvem osv osv.

Jeg ville ta en alvorsprat der du åpner opp for en konstruktiv diskusjon der dere kan snakke sammen om hva som er bra, men også kanskje hva som kunne blitt bedre. Men uten å kritisere hverandre med slikemeningsløse fraser.

Det holder ikke mål at mannen snakker til deg på denne måten. Vi har et språk, be han bruke det!

Skrevet

Hva legger han i det da?

Hva er ikke bra nok med deg? For hvem er det ikke bra nok? Hva kan evt gjøre deg "bra nok"?

Dersom han ikle elsker deg fordi han fokuserer på det han mener du mangler...så er han tydeligvis i et forhold han ikke ønsker eller bør å være i. Med mindre du er villig til å foandre deg for ham?

Dersom han elsker deg, men ikke lenger liker "den du er" fordi du har forhold på si, ikke bidrar i forholdet (jobb/inntekt, husarbeid, barn etc) eller lignende..da har du vel stengt tatt kun deg selv å takke!? Med mindre du har svært gode grunner til ikke å "strekke til", selvsagt. Depresjon, sykdom, sorg e.l.

Vanskelig å svare deg uten å vite mer om hva som ligger bak. Men likevel en vond ting å høre og en ondskapsfull ting å si til kjæresten sin...

Anonymous poster hash: d15cb...ebf

Skrevet

begyn og grin da vel, herregud, må man virkelig dele sånt her? for og få trøst. du er needy

Anonymous poster hash: 1dedb...351
Skrevet

Det jeg tenker er at dere må snakke når han kommer hjem eller imorgen, ikke krangle men snakke sammen, la han få sette ord på "ikke god nok"

Gjest Antarctica
Skrevet

Jøss, for en idiot. Han bør være fullkommen selv for å uttale seg på den måten!

Skrevet

Kanskje du ikke er bra nok? Er jo mange damer som sier det om mannen sin, da er andre damer sååå enige ...

Anonymous poster hash: 612de...316
Skrevet

Jeg tenker at du nok presset han frem til å si det i sinne... Hadde ikke tatt det så tungt 😉

Anonymous poster hash: d8e54...502

Skrevet

I hvilke setting er du ikke bra nok mener han?

Skrevet

Gi faen i hele mann.finnes snille menn der ute som ville behandla deg bra

Anonymous poster hash: 4961f...2d1

Skrevet

Jeg forstår godt at du ble lei deg.

Det var jo ikke det du ville høre..... men du spurte og fikk et svar...

Jeg føler vi jenter stiller spm, så vil vi ikke alltid høre det ærlige svaret likevel.

Slik som når jeg var 16 og spurte typen: Syns du hun var pen? Svarte han ja da, ble jeg møkksur. Men det var jo jeg som stilte spm.

Jeg tror dere trenger en prat. La han forklare seg skikkelig. og du må få sagt ditt. Kanskje han bare sa det fordi han var sur og sint?? Ikke at det er en unnskyldning.....

Anonymous poster hash: 2988d...a02
Skrevet

Æsj.. Så går han bare på jobb. Fæl følelse og utrolig barnslig og dårlig gjort av din mann. Snakk om det. Kanskje har han mer på hjertet ? Og har han ikke det, så får han forklare hva han mente med det han sa. Du kan ikke leve med det han sa og ikke snakke mer om det 😵

Anonymous poster hash: 32009...42b

Skrevet

Hvordan gikk det når han kom hjem?

Anonymous poster hash: 3838d...f22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...