Gå til innhold

Hvordan viser dere at dere elsker mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens vi spiste frokost (bare jeg og mannen) fortalte han at jeg viste ham aldri at jeg elsker ham :( Kom faktisk som en overraskelse på meg, men godt han sa det slik at jeg kan gjøre noe med det for jeg virkelig elsker denne mannen! Han kunne ikke helt forklare hvordan jeg skulle vise det heller så jeg er egentlig svært så forvirret. 

Jeg trodde f.eks det å søke nærkontakt, la den andre sove ekstra i helgene, lage det som man vet partneren liker til middag (selv om du ikke liker det selv), gi et kyss på kinnet når man går forbi hverandre osv er tegn på at man elsker en. Er det for lite? Hva gjør dere? 

Anonymous poster hash: 1f29d...5ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du absolutt viser han at du elsker han.

Hva gjør han for å vise deg at han elsker deg?

Anonymous poster hash: 8c7df...748
Skrevet

Hvis ikke det der er godt nok, så vet ikke jeg.

De jeg vet om som har sagt noe sånt, ville gjerne ut av forholdet. En stund etter at de hadde sagt det, gjorde de det slutt. Det ble i følge de aldri godt nok (men de ville jo egentlig ikke mer....)

Sier ikke at det er sånn med din mann altså. Hva gjør han for deg??

Anonymous poster hash: afeae...be9

Skrevet

Her lager jeg kaffe til ham på morgenen, koser med ham i sofaen, er med og ser å filmer han liker, og, det viktigste, la ham være i fred seksuelt (han ønsker ikke å ha sex med meg lenger fordi han ikke tenner på meg).

Anonymous poster hash: 309d0...aee

Skrevet

Høres ut som du absolutt viser han at du elsker han.

Hva gjør han for å vise deg at han elsker deg?

Anonymous poster hash: 8c7df...748

Egentlig mye av det samme, bortsett fra at han ikke er like kosete som meg. 

HI

Skrevet

Her lager jeg kaffe til ham på morgenen, koser med ham i sofaen, er med og ser å filmer han liker, og, det viktigste, la ham være i fred seksuelt (han ønsker ikke å ha sex med meg lenger fordi han ikke tenner på meg).

Huffda :/ Synd å høre om problemer i sex-livet :( Håper det ordner seg for dere!

HI

Skrevet

Å herregud, så trist! Stakkars deg.

Skrevet

Jeg legger det ut på Facebook! :-P

Neeeeidaaaaa! Bare tuller.

Her er vi som dere; det er de små oppmerksomheten u hverdagen som best viser at vi elsker hverandre. Kjøpe med yndlingsiste'en eller tegneserien hans på vei hjem fra trening, uten egentlig å skulle handle.

En liten ekstra lapp på hodeputa når jeg vet han skal legge seg før meg. Lar ham ta den siste biten sjokolade, og masserer skuldrene hans eller koser ham i håret mens vi sløver foran tv'n. Lar ham sove lenge i helgene eller tar med meg ungene på lekeplassen så han får egentlig.

Det er slike ting som for meg betyr mest. Ikke blomster og konfekt og "overflatiske" presanger som egentlig kunne kommet fra hvem sin helst med en slant penger ;-)

Anonymous poster hash: 8f3d4...4cf

Skrevet

Mannen og jeg har to helt ulike måter å vise kjærlighet på. Jeg er den kosete typen, koser og stryker på ham nå og da, forteller muntlig at jeg elsker ham/er glad i ham... 

Han er mer den typen som gjør ting for meg. Han lager gode middager, lager te til meg, kjøper noe godt til meg ut av det blå, henter gjerne pakka med kjeks jeg sitter i sofaen (og er for slapp til å gidde å hente) og sugler etter... 

I perioder føler vi begge at ingen av den andre viser kjærlighet. Stort sett er det vel egentlig JEG som føler han viser lite kjærlighet... Jeg vil han skal være mer kosete. Si at jeg er fin (særlig er dette sårt nå som jeg er høygravid), og jeg vil han skal stryke på meg, kysse meg... Han er blitt mye bedre på dette, fordi jeg er såpass klar på hva jeg ønsker. Av og til ønsker han også at jeg kunne vært litt mer som ham (jeg er jo litt sånn, jeg lager middag når han ikke gjør det, henter og lager ting til ham osv., men langt ifra i like stor grad)... Jeg tror kommunikasjon er nøkkelordet.

Anonymous poster hash: 0aae5...1d7
Skrevet

Mannen og jeg har to helt ulike måter å vise kjærlighet på. Jeg er den kosete typen, koser og stryker på ham nå og da, forteller muntlig at jeg elsker ham/er glad i ham...

Han er mer den typen som gjør ting for meg. Han lager gode middager, lager te til meg, kjøper noe godt til meg ut av det blå, henter gjerne pakka med kjeks jeg sitter i sofaen (og er for slapp til å gidde å hente) og sugler etter...

I perioder føler vi begge at ingen av den andre viser kjærlighet. Stort sett er det vel egentlig JEG som føler han viser lite kjærlighet... Jeg vil han skal være mer kosete. Si at jeg er fin (særlig er dette sårt nå som jeg er høygravid), og jeg vil han skal stryke på meg, kysse meg... Han er blitt mye bedre på dette, fordi jeg er såpass klar på hva jeg ønsker. Av og til ønsker han også at jeg kunne vært litt mer som ham (jeg er jo litt sånn, jeg lager middag når han ikke gjør det, henter og lager ting til ham osv., men langt ifra i like stor grad)... Jeg tror kommunikasjon er nøkkelordet.

http://www.familieverden.no/Samliv/Parforhold/Hvilket-kjarlighetssprak-snakker-du/

Jeg får helt spader av å bli strøket og knadd på konstant.

Anonymous poster hash: d4509...12d

Skrevet

I suck his cock

Anonymous poster hash: e7f9d...53b

Skrevet

Hei HI!. Det med kjærlighetsspråk er kjempeviktig ( les link som noen andre over la ut)!. Fikk smertelig erfare det i et annet forhold. Det er jo slik at det ikke hjelper å si at man elsker noen, hvis man ikke viser det..For eksempel: Tviler på at et kvinnfolk føler seg veldig elsket hvis mannen aldri er hjemme, aldri hjelper til med barna, men kommer hjem og forventer sex, kos og full oppvartning.

Kanskje du HI må spørre helt direkte?. Hva savner han ?, hva er det du kan gjøre som han savner?. Er det tid for hverandre, tjenester, mere sex, osv?. Håper han klarer å fortelle deg hav han trenger, ellers tror jeg desverre dere kan få store problemer. Her i huset er greia å gi hverandre mulighet til egentid/dyrke egne hobbyer, guttetur for han, veninnekveld for meg, stikke av på hotellweekend sammen uten barna, kjøpe jaktbladet som han liker og yndlingssjokoladen midt i uka. Overraske med favorittmiddagen,ros når han gjør noe du synes er knallbra.. (Vil understreke at jeg ikke snakker om konstant oppvartning a´la hotell mamma,men små drypp av gode ting).

For andre kan følelsen av å bli elsket bli utløst av heelt andre ting. Tenker jo at han må ha en ide´om hva  som gjør at han føler seg elsket?. Men det kan være at det er vanskelig for han å si det.. 

Håper det ordner seg!:)

Anonymous poster hash: c96f4...979
Skrevet

For det første sier jeg hver dag at jeg elsker han. Ellers så kysser og klemmer jeg han hver dag. I helgene kjøper jeg inn noe godt som jeg vet at han setter ekstra pris på. Det er de små tingene i hverdagen rett og slett.

Skrevet

http://www.familieverden.no/Samliv/Parforhold/Hvilket-kjarlighetssprak-snakker-du/

Takk for link! :) 

HI

Skrevet

Jeg vet ikke om du mente å sitere meg (?), men jeg stryker og knar ikke konstant! Jeg skrev nå og da... Og mente det. Jeg har derimot en toåring jeg helst vil ha i armene mine hele dagen :) 

Ellers fin link.

Skrevet

Jeg er nok som deg HI. Prøver å gjøre tilværelsen hans så bra som mulig. Lager det han liker til middag, kjøper det han ønsker seg på butikken, prøver å høre etter hva han vil ha til jul, koser med han, gir kyss og kos her og der, sender meldinger når han er på jobb. Forteller at jeg elsker han, savner han, syns det er koselig når vi våkner opp sammen. Hvordan skal man ellers vise det? Jeg syns vel kanskje det blir litt spesielt å overdrive, altså si og gjøre ting for den andre hele tida fordi man føler man må. Det må jo komme litt naturlig! Og folk er jo selvfølgelig forskjellige når det kommer til hvor mye bekreftelse man trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...