Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 for da skal minsten på 14 mnd i bhg. Jeg jobber også, nen er drita lei av og gå hjemme enkelte dager. Vi er litt ute, inne og utforsker. Åpen bhg er dritkjedelig og de fleste der er babyer som er mye mindre enn henne. Hun er en del sutrete hjemme også, og sta som juling og legge for en formiddagslur... Blir godt for henne g se andre unger hver dag! Hadde aldri kunne vært hjemmeværende i mange år!! Anonymous poster hash: 7f2f8...68c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Så forferdelig trist det må være å ikke trives sammen med egne barn! Ikke minst trist for barnet som har en mamma som helst vil være alle andre steder enn hjemme med det. Anonymous poster hash: 8ae47...ac4
Sint naken biltyv Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Så forferdelig trist det må være å ikke trives sammen med egne barn! Ikke minst trist for barnet som har en mamma som helst vil være alle andre steder enn hjemme med det. Anonymous poster hash: 8ae47...ac4 Enig
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Så forferdelig trist det må være å ikke trives sammen med egne barn! Ikke minst trist for barnet som har en mamma som helst vil være alle andre steder enn hjemme med det. Anonymous poster hash: 8ae47...ac4 Enig Jeg også. Ble veldig trist av dette innlegget :/ Anonymous poster hash: e2694...4b0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Trist og trist. Ungen har foreldre som er veldig glade i henne, så det var ikke det jeg mente! Men nei, jeg ELSKEr ikke være sammen med ungene 24/7, såpass innrømmer jeg! Jobben er min "alenetid". Og jeg kunne ikke vært hjemmeværende nå blir det mest godt for hennes del å komme i bhg siden hun har økt behov for sosialisering og er grinete hjemme. Anonymous poster hash: 7f2f8...68c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Trist og trist. Ungen har foreldre som er veldig glade i henne, så det var ikke det jeg mente! Men nei, jeg ELSKEr ikke være sammen med ungene 24/7, såpass innrømmer jeg! Jobben er min "alenetid". Og jeg kunne ikke vært hjemmeværende nå blir det mest godt for hennes del å komme i bhg siden hun har økt behov for sosialisering og er grinete hjemme. Anonymous poster hash: 7f2f8...68c Hvorfor fikk du barn? Anonymous poster hash: 4a15c...20c
**venter** Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 En på 14mnd er da ikke så vanskelig å sosialisere! Det verste er vel utforskertrangen deres, og det er jo egentlig et veldig godt tegn
Stolt mamma til småtroll Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 Når man har vært hjemme i permisjon i 14 mnd, er det lov å si at man gleder seg til å gjøre voksenting på dagtid. Hun slutter jo ikke å være mamma selv om barnet begynner i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #9 Skrevet 5. juni 2015 Så forferdelig trist det må være å ikke trives sammen med egne barn! Ikke minst trist for barnet som har en mamma som helst vil være alle andre steder enn hjemme med det. Anonymous poster hash: 8ae47...ac4 Enig med deg, rett og slett trist. Anonymous poster hash: 9ba54...a25
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #10 Skrevet 5. juni 2015 Dere som synes det er trist, setter dere ikke pris på litt alenetid? Litt tid med voksenprat og ikke bleieskift og bare prate med småbarn? Anonymous poster hash: cc437...61c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #11 Skrevet 5. juni 2015 Nei her inne får man ikke lov og si slikt. Man skal helst ha barnet hjemme hver gang man har fri, og man er stemplet som en dårlig mor hvis man sier man synes det blir godt for barnet å gå i bhg etter ferie eller etter helg. Eller som meg, barnehage start :-) har mer eller mindre vært i perm siden mars i fjor, så.. Shoot me. Anonymous poster hash: 7f2f8...68c
Villbringebringebær Skrevet 5. juni 2015 #12 Skrevet 5. juni 2015 Dere som synes det er trist, setter dere ikke pris på litt alenetid? Litt tid med voksenprat og ikke bleieskift og bare prate med småbarn? Anonymous poster hash: cc437...61c Jo absolutt! Men da mitt barn var 14 mnd og rundt der hadde vi godt innarbeidet soverutiner så hun la seg halv 7 og sov til 8. Da hadde jeg masse voksentid på kvelden, venner iver på middag og vin støtt og stadig! På dagen dro barnet og jeg på bondegård, stranden - genialt om sommeren om man lager en liten leir nede ved vannkanten! Deilig for både barn og mor. Masse voksentid allikevel! Møtte venner også i helger og var på cafe og ute å spiste g sendte baby fra fang til fang...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #13 Skrevet 5. juni 2015 Kjære HI! Jeg skjønner deg godt. Etter 9 mnd hjemme har jeg vært veldig klar for å gå tilbake til jobb, begge gangene. Koselig med barn, men noen liker dem best litt eldre, sånn som jeg feks. Betyr ikke at det er synd på barna mine, eller at ️ jeg ikke burde fått barn!! At noen ikke har noe som helst forståelse for at man liker ulike aldre handler synes jeg virker veldig korttenkt. Anonymous poster hash: f0df1...042
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #14 Skrevet 5. juni 2015 Trist og trist. Ungen har foreldre som er veldig glade i henne, så det var ikke det jeg mente! Men nei, jeg ELSKEr ikke være sammen med ungene 24/7, såpass innrømmer jeg! Jobben er min "alenetid". Og jeg kunne ikke vært hjemmeværende nå blir det mest godt for hennes del å komme i bhg siden hun har økt behov for sosialisering og er grinete hjemme. Anonymous poster hash: 7f2f8...68c Hvorfor fikk du barn? Anonymous poster hash: 4a15c...20c Nei, som deg kanskje? Hadde sex og ble gravid? Anonymous poster hash: 7f2f8...68c
Villbringebringebær Skrevet 5. juni 2015 #15 Skrevet 5. juni 2015 Trist og trist. Ungen har foreldre som er veldig glade i henne, så det var ikke det jeg mente! Men nei, jeg ELSKEr ikke være sammen med ungene 24/7, såpass innrømmer jeg! Jobben er min "alenetid". Og jeg kunne ikke vært hjemmeværende nå blir det mest godt for hennes del å komme i bhg siden hun har økt behov for sosialisering og er grinete hjemme. Anonymous poster hash: 7f2f8...68c Hvorfor fikk du barn? Anonymous poster hash: 4a15c...20c Nei, som deg kanskje? Hadde sex og ble gravid? Anonymous poster hash: 7f2f8...68c Spurte vel hvorfor og ikke HVORDAN...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #16 Skrevet 5. juni 2015 Nei du burde aldri hatt barn! Tenk å glede seg til å ikke være sammen med barnet sitt. Stakkars barn. 😢 Anonymous poster hash: 81876...048
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #17 Skrevet 5. juni 2015 Hvorfor får folk flest unger da? Står jo ingen sted at jeg forsømmer ungene mine eller ikke er glade i dem. Ikke alle elsker småbarnstiden det første året og permisjon. Eller jo, her på dib fint for dere at dere har barn som sover om natta og har masse og gjøre på dagtid da, ikke alle er like heldige. Jeg passer minsten på dagen og er på jobb 4 dager i uka på kveld. Så kommer jeg hjem og det er våkenetter natta igjennom (ja, BEGGE sover urolig) så er det opp på nytt og samme greia hver dag. Blir iallfall fint å jobbe dagtid. Anonymous poster hash: 7f2f8...68c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #18 Skrevet 5. juni 2015 Trist og trist. Ungen har foreldre som er veldig glade i henne, så det var ikke det jeg mente! Men nei, jeg ELSKEr ikke være sammen med ungene 24/7, såpass innrømmer jeg! Jobben er min "alenetid". Og jeg kunne ikke vært hjemmeværende nå blir det mest godt for hennes del å komme i bhg siden hun har økt behov for sosialisering og er grinete hjemme. Anonymous poster hash: 7f2f8...68c Skjønner deg godt, jeg, selv om det er på linje med å banne i kirka her inne. Har man gått hjemme i 15-16 mndr, så er det godt å komme ut litt og være sammen med voksne og få brukt hodet litt igjen. Dette har absolutt ingen ting å gjøre med om man er glad i ungene sine eller ei. Min hjerne trenger noe mer stimuli enn hva det er å være hjemme med småbarn. Anonymous poster hash: 2266d...03a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #19 Skrevet 5. juni 2015 Trist og trist. Ungen har foreldre som er veldig glade i henne, så det var ikke det jeg mente! Men nei, jeg ELSKEr ikke være sammen med ungene 24/7, såpass innrømmer jeg! Jobben er min "alenetid". Og jeg kunne ikke vært hjemmeværende nå blir det mest godt for hennes del å komme i bhg siden hun har økt behov for sosialisering og er grinete hjemme. Anonymous poster hash: 7f2f8...68c Skjønner deg godt, jeg, selv om det er på linje med å banne i kirka her inne. Har man gått hjemme i 15-16 mndr, så er det godt å komme ut litt og være sammen med voksne og få brukt hodet litt igjen. Dette har absolutt ingen ting å gjøre med om man er glad i ungene sine eller ei. Min hjerne trenger noe mer stimuli enn hva det er å være hjemme med småbarn. Anonymous poster hash: 2266d...03a Takk for din forståelse jeg er såklart glad i begge mine barn og de har ingen mangel på kjærlighet. Men her får man ikke si man er møkklei av permisjonslivet! Bør vel lempe ungene på faren og dra min kos ifølge damene her inne. Blir litt kjedelig i lengden med kafeturer med barnevogn, åpen bhg og diskutere dritbleier og våkenetter. Nå skal jeg ut å drikke vin i morgen og sove alene til søndag, blir vel snart meldt til barnevernet! Anonymous poster hash: 7f2f8...68c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #20 Skrevet 5. juni 2015 Skjønner deg godt. Ikke alle synes det gøy å leke med en baby i over ett år. Klart det blir kjedelig etterhvert. Vi er jo alle forskjellige. Anonymous poster hash: b05a3...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå