Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Hva gjør deg lykkelig? Anonymous poster hash: bd6e0...ac9
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Tilfreds men ikke lykkelig😔 Anonymous poster hash: dc403...5a1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 har det greit, men går litt opp og ned om dagen. Lykke kommer og går - det er ingen statisk følelse Anonymous poster hash: a30b4...b2f
overlord Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Ja. Har god helse, flott familie, gode venner, fint hus, god jobb, gode kolleger og god økonomi. I tillegg bor jeg i verdens beste land som jeg håper sittende regjering ikke skal få ødelagt ytterligere før de byttes ut.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Nei, men jobber med å bli det igjen. Går igjennom et tøft samlivsbrudd. Anonymous poster hash: 30be2...4e1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #9 Skrevet 5. juni 2015 Ja Utslitt, kvalm og synes livet er kjedelig som gravid og sykemeldt. Men er lykkelig! Jeg bor i et trygt og godt land, har en god og trygg samboer som jeg elsker, en fantastisk sønn på to år og en til på vei. Jeg er heldig ! Anonymous poster hash: 54766...a93
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #10 Skrevet 5. juni 2015 Svært! Mer enn noen gang. Førstegangsgravid, verdens flotteste samboer, god helse, gode venner, herlig familie, helt ok økonomi og herlige katter. Setter stor pris på alt jeg har. Det er ikke småtteri! Anonymous poster hash: 41ca9...4f2
kristinehufine Skrevet 5. juni 2015 #11 Skrevet 5. juni 2015 Jeg er absolutt lykkelig. Eneste som kunne gjort meg mer lykkelig er en sydenferie og lottogevinst. Har også et par venninner som bor litt langt borte jeg gjerne skulle hatt i umiddelbar nærhet. Ellers ville jeg ikke endret noe som helst!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #12 Skrevet 5. juni 2015 På en måte ja - men på en annen side er jeg veldig sliten og lei om dagen og ønsker meg vekk til en øde øy. Satser på at det går over med tiden. Har jo så og si alt jeg trenger og ønsker - hvertfall i forhold til familiesituasjon. Anonymous poster hash: 17218...c9c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #13 Skrevet 5. juni 2015 ja, i dag er jeg litt extra lykkelig pga 2 pakker som blir levert på døra straks (har venta lenge på dem) & favoritt middagen står klar til mannen kommer hjem. har snart termin også så svever rundt på en rosa sky å bare gleder meg masse! veldig fornøyd med livet om dagen- Anonymous poster hash: edfb0...ec1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #14 Skrevet 5. juni 2015 Absolutt! Hvorfor i all verden skulle jeg IKKE være lykkelig? Dersom noe i livet ikke gjør meg lykkelig, endrer jeg på dem. Og kan jeg ikke endre dem, lærer jeg meg å leve med dem. Jeg er lykkelig først og fremst fordi jeg har et godt og rikt liv på alle plan. Men også fordi jeg velger å fokusere på og jobbe for å beholde det som gjør meg og de rundt meg lykkelig. :-) Anonymous poster hash: 91854...728
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #15 Skrevet 5. juni 2015 Nei, stort sett ikke. Men har jo øyeblikk av lykke. Anonymous poster hash: 3ed65...e9e
Gjest ♡perla Skrevet 5. juni 2015 #16 Skrevet 5. juni 2015 På en måte ja - men på en annen side er jeg veldig sliten og lei om dagen og ønsker meg vekk til en øde øy. Satser på at det går over med tiden. Har jo så og si alt jeg trenger og ønsker - hvertfall i forhold til familiesituasjon. Anonymous poster hash: 17218...c9c What she said....
Gjest Me2u Skrevet 5. juni 2015 #17 Skrevet 5. juni 2015 Ja Er gravid med min første gutt som virker sterk og frisk. Er gift med drømmemannen på 7.året og han er min bestevenn og sjelevenn. Jeg har en jobb jeg trives i med gode kollegaer. Jeg har flott familie som alltid stiller opp Jeg er frisk, har en en sterk kropp og er i god form Ja, jeg er lykkelig og takknemlig
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2015 #18 Skrevet 5. juni 2015 Ja. Tror grunnen er at jeg egentlig ble født med et lyst sinn. Det har vært noen avsindige utfordringer underveis, men jeg har bestemt meg for å dyrke gleden.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #19 Skrevet 5. juni 2015 Til tross for kronisk sykdom og mange motbakker så kan jeg med hånden på hjertet si, at ja, jeg er lykkelig! Jeg har en fantastisk familie, en ektemann som både elsker og støtter meg, barn som er lykkelig og trygg, gode venner og et helsevesen som hjelper så godt de kan. Jeg er heldig som bor i Norge, vi er trygge her med gode støtteordninger, lover og regler. Dette bidrar til at jeg er lykkelig, samt evnen til å finne glede i de små ting selv når helsen svikter eller motgang viser seg. Anonymous poster hash: 30a40...9cb
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #20 Skrevet 5. juni 2015 Nei, drukner i gjeld. Samboeren min gjør en relasjon i familien min vanskelig. Er veldig lei meg for tiden og det er vondt. Anonymous poster hash: a4009...3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå