Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg begynte på cerazette torsdag i forrige uke, etter en pillefri uke da jeg gikk på yasmin. Vet at man ikke skal ha en pillefri uke med cerazette men hadde altså mensen i forrige uke. Vet at man kan få div blødninger de første mnd selv om man egentlig ikke skal det. Noen som husker hvor tidlig dere fikk første blødnig? Jeg har nettopp hatt sterke menssmerter i ca en time, noe jeg ikke pleier å ha, blør ikke men lurer på om jeg allerede kan begynne å blø. Har ikke hatt vondt på 20 min nå så håper at det er over. Var en sviende krampe, minner meg om en SA jeg hadde for noen år siden. Men jeg kan ikke være gravid pga et elendig sexliv for tiden, har vært sengeliggende med daglige migreneanfall i noen uker, derfor jeg ville bytte prevensjon. Altså yasmin kan trigge migrene og cerazette skal ikke gjøre det. Har fått medisin mot migrene og. Pleide å ha bittelitt vondt under mensen når jeg gikk på yasmin og litt mer når jeg bruker ingenting. Så noen som begynte å blø etter ca en uke med cerazette og som fikk mer menssmerter av det? Hva ellers kan smertene ha kommet av? Var ganske vondt men ikke grusomt, har født et barn. Hva er deres erfaring med menssmerter som ikke er menssmerter? Anonymous poster hash: 62c66...4c0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Jeg fikk en liten blødning et par dager 4-5 dager etter at jeg begynte på Cerazette. Det var den eneste blødningen jeg opplevde på Cerazette Mine menssmerter forsvant etter første fødsel, så der har jeg ikke erfaring. Men kunne innimellom har lette murringer som kunne minne om svake menssmerter.. Anonymous poster hash: 721ec...8f4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Jeg fikk en liten blødning et par dager 4-5 dager etter at jeg begynte på Cerazette. Det var den eneste blødningen jeg opplevde på Cerazette Mine menssmerter forsvant etter første fødsel, så der har jeg ikke erfaring. Men kunne innimellom har lette murringer som kunne minne om svake menssmerter.. Anonymous poster hash: 721ec...8f4 Det var ganske ubehagelig så ikke som mine vanlige menssmerter el murringer. Det kom ikke tilbake og har ikke blødd noe. Takk for svar! Anonymous poster hash: 62c66...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå