Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Hvordan er den marengsen man får kjøpt i pose og bare blander ut?smaker greit?blir det lite, må ha 2 poser?? Anonymous poster hash: 2569b...82e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Hvis du har spist hjemmelaget pavlovabunn før så kommer du til å merke forskjell. Den fra pose er virkelig dårlig😝 Anonymous poster hash: a2088...3b1
Kyllingbein Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Synes den var veldig god jeg. Første kaka som blir borte. Men like enkel å lage selv da 😊
overlord Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 En kakebunn med 3-4 ingredienser. Hvorfor i himmelens navn bruke pose?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå