Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg er ny på Spotify. Jeg har nå installert programmet på hjemme pc-en og på telefon. Men nå kommer det jo opp på telefon hele tiden hva de som bruker hjemme pc-en hører på. Finner ingen sted å skru det av. Eneste mulighet er å gå offline på Spotify på telefon appen. Det skal vel ikke være slik? Eller? Anonymous poster hash: 1a6e4...010
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Ingen, som har Spotify? Hvordan er dette hos dere? Anonymous poster hash: 1a6e4...010
Gemini77 Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har spotify men har min egen konto så ingen som hører hjemme. Men har aldri fått disse meldingene. Har du sjekket innstillingene?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har spotify men har min egen konto så ingen som hører hjemme. Men har aldri fått disse meldingene. Har du sjekket innstillingene? Jeg har jo selvsagt engen konto, men jeg bruker både pc og mobil til å høre på musikk. Med en gang jeg setter på en sang på pc-en så popper det opp på telefonen hva jeg hører på og jeg kan, om jeg vil, fjernstyre pc programmet med telefonen. Ekstra irriterende blir det om noen av barna låner pc-en og hører på Spotify mens jeg er ute på farta. Da dukker plutselig opp på telefonen hva de hører på. Finner ingen sted i innstillingene hvor jeg kan skru dette av. Anonymous poster hash: 1a6e4...010
Gemini77 Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Hmm det har ikke jeg så det er tydeligvis mulig å skru det av. Får du push notifications på spotify eller via Mail? På push notification så har jeg alle på bortsett fra " there is notifications from friends". Har du også sjekket settingen på PC?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Har det på samme måte. Har ikke funnet en løsning (men har ikke prøvd så hardt). Synes egentlig det er litt festlig, betyr jo at jeg kan bestemme hva mannen hører på. Ikke alltid han setter pris på at jeg endrer pink floyd til spice girls, men det gleder meg 😊 Anonymous poster hash: 804a8...8f7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Nå er ikke jeg noen ekspert men; Hvis du har samme konto på PC og mobil så er disse synkroniserte. Iallefall er det slik hos meg. Skal du ikke ha de synkronisert, må du og ungene ha hver deres konto - dvs betale for to tilganger (hvis du ikke bruker den betalingsfrie varianten da) Anonymous poster hash: aab2e...2c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå