Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Støvsugde, vasket stue, kjøkken, gang og bad før jeg dro på jobb Igår ettermiddag. Hadde også tatt oppvask mm. Så kommer jeg hjem: smuler i sofaen, middagsrester på bordet (kasseroller Osv, fat), sokker og tusjer i sofaen, leker strødd. Smuler på gulvet etter ett åringen når hun har sitter i spisestolen og spist.... Jeg blir gærn! Ikke pokker om jeg rydder grundig en gang til! Anonymous poster hash: ab62a...68c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Høres helt likt ut som her.. Har tre unger og bikkje da, så det er nesten helt klin umulig å holde huset rent og ryddig.. Anonymous poster hash: 91a4e...bdc
*flux* Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Sink or swim tenker jeg. Vet akkurat hvordan du har det med to små unger. Her går det minst ett glass i døgnet, jeg forbannet den dagen vi kjøpte lyse stoff dpisestoler..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Sink or swim tenker jeg. Vet akkurat hvordan du har det med to små unger. Her går det minst ett glass i døgnet, jeg forbannet den dagen vi kjøpte lyse stoff dpisestoler.. Mørke grå stoffsofa her.. Den er det mye flekker i! Begge barna mine er flink å rote.. Helgevask får bli et tema den dagen de flytter ut. Anonymous poster hash: ab62a...68c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Hehehe... Jeg kjenner frustrasjonen! Jeg er alene med 4 barn, og selv om jeg smårydder hele tiden så hoper det seg opp for det. Så når ungene drar til faren tar jeg storrengjøring. Vasker, støvsuger, rydder etc. Og det er så fiiiiint her hele lørdag og søndag. Så kommer ungene hjem. Griser, roter søler, og jeg pisker dem rundt "nå har jeg akkurat vaska/rydda/what ever, så nå får dere ordne opp etter dere. La oss prøve å ha det litt ordentlig rundt oss".. Bladibla.. Joda, innen onsdag kveld er det bomba igjen Evig runddans, og så utakknemlig jobb Anonymous poster hash: b27ff...ade
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Kjedelig når man har brukt mye tid og energi. Men det hadde vært enda mer skittent og smulete om det ikke ble gjort! Her går det i ett med vasking og støvsuging. To bikkjer røyter mye! Anonymous poster hash: 1edd6...25d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Her går jeg bak barna med feiebrett hele dagen 😂 😂 Anonymous poster hash: 13c45...d67
Roheryn Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 Vitsen er at man kommer nogenlunde til bunns i elendigheten med jevne mellomrom 😛 Da kan du med god samvittighet skufle bort det verste i ettermiddag og tenke at det er tross alt bare rot og smuler etter et døgn, ikke sju... (og sånn ministøvsuger og en mopp klar til bruk på kjøkkenet er alltid lurt)
Roheryn Skrevet 5. juni 2015 #9 Skrevet 5. juni 2015 Hadde forresten en kjøleskapsmagnet en gang, med teksten "å rydde mens barna er små er som å måke snø når det snør" 😛
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #10 Skrevet 5. juni 2015 Her har jeg gitt opp. Er i permisjon med baby som er mye våken og har tre andre barn son krever sitt. Har kronisk sykdom som sliter meg ut, og å være vaskekjerring er ikke akkurat prioritet her. Anonymous poster hash: 04e67...185
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #11 Skrevet 5. juni 2015 Har en tenåring, som er som en tornado med rot, hun har og masse venner på besøk. Er så frustrerende da man har vasket kjøkken og stue, kommer hjem, og det ser verre ut enn før man vasket. Anonymous poster hash: f7c11...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå