Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Som ikke innebærer å selge seg sjæl? Har litt ting jeg kan selge men det er lite/ingen respons. Og jeg trenger pengene nå, og ikke om flere måneder. Så tålmodighet fungerer ikke her. Fått skikkelig trøbbel med tennene. Dette dekkes ikke, og nå er jeg snart ruinert. Og smertene er grusomme, så noe må gjøres. Jeg jobber og tjener penger men nå strekker de ikke til lenger :/ Gleder meg til den dagen tannhelse blir mer overkommelig. Anonymous poster hash: ef38d...225
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Kan du ikke høre med legen om avbetalingsplan? Anonymous poster hash: 3a298...43d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Tannlegen mener jeg 😊 Anonymous poster hash: 3a298...43d
Frank Håkstad Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Er alenefar med stor gjeld til advokat etter en skilsmisse. Har kommet borti noe som med forholdsvis liten inngangspris, gir penger i kassen. I tillegg har jeg fått utrolig energi av dette.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Er alenefar med stor gjeld til advokat etter en skilsmisse. Har kommet borti noe som med forholdsvis liten inngangspris, gir penger i kassen. I tillegg har jeg fått utrolig energi av dette. Hjelpes, her lukter det pyramidespill og svindel lang vei. Hold deg unna, HI. Snakk heller med legen om en avbetalingsplan. Nav kan dekke deler av tannlege regninger men da må du dokumentere at du virkelig ikke har penger. Kan du høre med banken om du kan få en avdragsfri måned eller to?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Selge håndarbeid? Strikker du? Anonymous poster hash: 58a59...860
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå