Gå til innhold

Hvordan skal man kle seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i slutten av 30-årene.

Har vært mye syk de siste årene og har ikke orket å kjøpe klær eller forholde meg til å ta vare på meg selv. Jeg har forfalt og syns det er ubehagelig å pynte meg. Fordi jeg ikke har syns jeg har vært verd det. Jeg ha følt meg dårlig uansett....

Men nå... Jeg er tilbake igjen😄.

Jeg har aldri likt mye sminke og trives best i jeans og joggesko. Er ganske naturlig type. Jeg har lyst å kjøpe meg en del nye klær nå, men er helt ute av hva man går med nå...

Jeg er ganske lav og litt overvektig. Store pupper og mage.. Vil se fresh og naturlig ut og bruke klær som passer til en 38-åring.

Tips noen?

Anonymous poster hash: e14ec...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bukser med høyt liv, feks floyd - bukser, litt løse skjorter.. det tror jeg ville kledd deg. + ankelstøvletter

Anonymous poster hash: b490f...e09

Skrevet

Tenk iallefall V hals eller v utrigning da du har store pupper slik at ikke overkroppen blir så stor, omslagsbluser og omslagskjoler er veldig kledelig, da får du skjult mage samtidig som du får v hals. Ellers kan du jo egentlig bruke det meste. Jeans vil jeg anbefale bootcut for å jevne ut i forhold til pupper og mage, samt at det er litt høyde i livet i og med du har mage og er kort.

Anonymous poster hash: 4a688...9b1
Skrevet

A-formede skjørt er heldige. Med stram T-skjorte eller bluse. Min venninne som er lav og litt rund er alltid smashing. Hun går i inntilsittende klær og spiller på sine feminine former. Alltid smykker, skjerf og vesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...