Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 I kjøleskapet har jeg egg, ost, pålegg og juice. Har hverken melk eller brød 😔 Dårlig samvittighet, og lurer på hvordan frokosten og lunsjen blir til barna i morgen. (Jeg skal begynne å planlegge bedre!!) tips til frokost og lunsj mottas med stor takk 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Anonymous poster hash: 54072...8fc
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Har du knekkebrød, havregrøt, cornflakes e.l. da? Anonymous poster hash: 63867...1f2
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Frukt og grønnsaker, nøtter, korn, pastasalat med egg, frokostblanding ol Anonymous poster hash: 7bfd7...787
Fru-IT Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Dersom du har mye egg kan du lage omelett med ost og pålegg ( dersom noe egner seg). Har du mel og havregryg i skapet kan du lage grove vafler med juice i stedet for melk (har selv lagd vafler med brus, og smakte helt vanlig 😜)
Gjest Antarctica Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Kok eggene, legg hardkokte egg i matpakkene. Lag små "rulletter" av hvitost og kjøttpålegg. Kok makaroni og kjøl ned, legg den i egen beholder sammen med disse godbitene. Legg en liten gaffel og skje i matpakken. Nam nam! Hvis de får skolemelk er det bare å sende müsli og skje med i boksen.
Gjest Antarctica Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Dersom du har mye egg kan du lage omelett med ost og pålegg ( dersom noe egner seg). Har du mel og havregryg i skapet kan du lage grove vafler med juice i stedet for melk (har selv lagd vafler med brus, og smakte helt vanlig ) Du er en syk, syk kvinne!
Fru-IT Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Dersom du har mye egg kan du lage omelett med ost og pålegg ( dersom noe egner seg). Har du mel og havregryg i skapet kan du lage grove vafler med juice i stedet for melk (har selv lagd vafler med brus, og smakte helt vanlig )Du er en syk, syk kvinne! Fordi? Prøver å se muligheter ikke begrensninger. Er fullt mulig å bytte ut melk i vafler med brus dersom det er det du refererer til. Meeeeget skeptisk selv når vi prøvde det, men ingen smaksforskjell. Ingen grunn til å kalle meg syk fordi jeg tør å eksperimentere på kjøkkenet 😉
overlord Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 Har du tortillalefser? Eller vestlandslefser? De kan du i tilfelle fylle med pålegg. Matmuffins er fort gjort å smelle sammen og smaker godt. Eller pasta med ost og skinke.
Himmel og hav Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Om du har mel, så stek noen pannekaker, gjerne grove, lagd med vann. Så bruker du de som lefser i morgen og fyller dem med pålegg og ruller dem sammen. Ellers så åpner jo mange matbutikker kl 7, så om du har en sånn en i nærheten, så er det jo bare å sneie innom der på vei til skole/bhg og kjøpe rundstykker og yoghurt.
Virginia. Skrevet 4. juni 2015 #11 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Dersom du har mye egg kan du lage omelett med ost og pålegg ( dersom noe egner seg). Har du mel og havregryg i skapet kan du lage grove vafler med juice i stedet for melk (har selv lagd vafler med brus, og smakte helt vanlig )Du er en syk, syk kvinne! Fordi? Prøver å se muligheter ikke begrensninger. Er fullt mulig å bytte ut melk i vafler med brus dersom det er det du refererer til. Meeeeget skeptisk selv når vi prøvde det, men ingen smaksforskjell. Ingen grunn til å kalle meg syk fordi jeg tør å eksperimentere på kjøkkenet Det var humoristisk ment... Endret 4. juni 2015 av Ibsenfrue
Virginia. Skrevet 4. juni 2015 #12 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Lefser med smør, kanel eller brunost? Yoghurt? Knekkebrød med pålegg? Grønnsaker, nøtter eller frukt? Endret 4. juni 2015 av Ibsenfrue
Mamma_til_2 Skrevet 5. juni 2015 #13 Skrevet 5. juni 2015 En god omelett er ikke til og kimse av, det metter små mager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå