Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 LO eller YS? Har hørt at i LO betaler man for mye forsikringer etc i kontigenten, ting som vi har dekket andre steder At det er tvunget. stemmer det? Anonymous poster hash: b6e65...985
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Hvilket underforbund er alternativene da? Anonymous poster hash: e4307...b9f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Fellesforundet og Parat. Anonymous poster hash: b6e65...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå