Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Har nå prøvd i snart en time få mini til å sove. Naboen har brukt samme tid på å klippe plenen, nå er han igang med kantklipperen... hvor lenge er det greit å holde på med det bråket? Kan jeg gå ut og be han fortsette i morgen? Anonymous poster hash: 21d11...bcf
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Nei det kan du virkelig ikke. Verden dreier seg ikke om deg og din unge. Blir oppriktig overrasket over at du tror du kan bestemme slikt.. Anonymous poster hash: 8e06d...ffe
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Du kan ikke kreve, men det skader da ikke å spørre. Faren min gjør sånne ting, uten å komme på at det kan forstyrre noen. Men hadde noen (spesielt en dame) kommet og spurt ham pent om han kunne vente, så hadde han ikke klart å stå imot. Hadde man kjeftet eller prøvd å kreve at han skulle slutte derimot, så hadde han fortsatt ekstra lenge bare på trass. Anonymous poster hash: dd313...97a
Elsker livet Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 http://e24.no/privat/rettigheter/naboen-kan-ikke-stoeye-fritt/10003165 Du har ikke retten på din side. Men snakker du med naboen tar han sikkert hensyn.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Frem til kl 9 er egentlig greit å holde på. Det meste lar seg imidlertid løse ved å prate med naboen. Neste gang kan du ex forklare at barnet ditt pleier å sovne ca 19.30 og om han derfor kan vente til kl 20 før han klipper. Anonymous poster hash: 3938f...fa0
Superdolly Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Jeg tenker at en høflig forespørsel ikke skader. Mulig han ikke slutter likevel, men da har du i det minste prøvd. Mest sannsynlig vil han si noe sånt som anonym ...97a sier, at han ikke tenkte over det, og så ta mer hensyn for framtida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå