Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Jeg har en kresen gutt på 3.5 år som nekter plent å spise grønnsaker så tenkte å prøve å gi han Gulrotsuppe å håpe på at han liker det. Men hva har jeg til den? I oppskriften har de spinatboller til men det tror jeg ikke småen vil like. Noen andre forslag? Å er gulrotsuppe noe barna deres liker? Jeg må ærlig innrømme at det har jeg aldri smakt før. Anonymous poster hash: ad9db...f1e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 opp Anonymous poster hash: ad9db...f1e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Jeg lager gulrotsuppe med frisk koriander, frisk ingefær, tørket koriander og litt chili. Spiser det med rømme, mer frisk koriander og brød. Og barna liker det veldig godt Anonymous poster hash: 839d0...2c6
MammantilNurket Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Jeg lager gulrotsuppe med appelsin og frisk ingefær. Som tilbehør foreslår jeg en rømmeklatt, dryss av bladpersille og brødkrutonger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå