Gå til innhold

Barnebidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser her inne at det er veldig ulikt hva dere får i barnebidrag til ungene, og forstår at det er mange faktorer som spiller inn.

Jeg har regnet ut på bidragskalkulatoren at far skal betale ca. 5300,- i måneden for to barn. Kan det stemme hvis han har en årsinntekt på 500' og jeg en på 450'? Han skal ha 0-1,99 overnattinger per måned. Synes kanskje det var litt mye.

Anonymous poster hash: f29cf...4fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NAV.NO

Anonymous poster hash: eba98...918
Skrevet

NAV.NO Anonymous poster hash: eba98...918

Ser du ikke at jeg har vært der og regnet ut kanskje?

Skrevet

Skal han kun ha en overnatting pr mnd?

Anonymous poster hash: 8ea62...e83

Skrevet

Det kan være riktig beløp, ja. Jeg får ca det samme for to barn og har 100% omsorg.

Anonymous poster hash: b3b99...f8f

Skrevet

Jeg har 3 barn 100% og får ingenting i bidrag. Kun en ekstra barnetrygd.

Anonymous poster hash: 45a80...dbc

Skrevet

Skal han kun ha en overnatting pr mnd? Anonymous poster hash: 8ea62...e83

Skal han kun ha en overnatting pr mnd? Anonymous poster hash: 8ea62...e83

Jepp, vi blir boende på hver vår kant av landet. Han skal også ha dagsamvær når han kommer for å være med dem.

HI

Skrevet

Det kan være riktig beløp, ja. Jeg får ca det samme for to barn og har 100% omsorg.Anonymous poster hash: b3b99...f8f

OK, takk :) Vil ikke flå han heller ;)

HI

Skrevet

Jeg har 3 barn 100% og får ingenting i bidrag. Kun en ekstra barnetrygd. Anonymous poster hash: 45a80...dbc

Du får vel noe bidrag fra NAV?

HI

Skrevet

Skal han ikke ha de noe i feriene ?

Anonymous poster hash: bb614...005

Skrevet

Jeg har 3 barn 100% og får ingenting i bidrag. Kun en ekstra barnetrygd. Anonymous poster hash: 45a80...dbc

HI

Nei. Tjener akkurat for mye til å få bidragsforskudd. Ikke får jeg dekt noe av barnehage utgiftene heller. Føles veldig urettferdig når andre får flere tusen i måneden. Det hadde virkelig jeg og trengt.

Skrevet

Skal han ikke ha de noe i feriene ?

Anonymous poster hash: bb614...005

To uker til sammen i sommerferien...

HI

Skrevet

HI

Nei. Tjener akkurat for mye til å få bidragsforskudd. Ikke får jeg dekt noe av barnehage utgiftene heller. Føles veldig urettferdig når andre får flere tusen i måneden. Det hadde virkelig jeg og trengt.

Det høres ikke helt rettferdig ut nei. Far skal jo i utgangspunktet være med å bidra han også, synes det er feil at du ikke får noe ekstra støtte.

HI

Skrevet

HI

Har du fått med deg st grunnbeløpet et økt? Nå kan du tjene opptil 540408kr og likevel få stønad til barnetilsyn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...