Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Jeg er så tiltrukket av en pasient!!! Er sykepleier, og blir helt Mo i knærne av en pasient. I dag slo det gnister da jeg hadde øyekontakt med ham.. Skrive det her, få det ut, glemme det hele!!!!!!!! ( huske anonymknappen) Anonymous poster hash: afcc2...e5e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Har vært der selv en gang. Ingen tvil om at det var gjensidig. Han hadde tidligere hatt en jobb hvor det også er strengt hvem man kan innlede forhold til, så begge holdt seg profesjonelle. Dvs. jeg holdt meg profesjonell og han respekterte det. Men gnisten mellom oss var så sterk at totalt fremmede merket det. (jeg er ikke sykepleier, men jobber i privat klinikk) Heldigvis var han bare hos meg et par ganger. Tok lang tid før jeg fikk ham ut av systemet. Du får bare være profesjonell og gjøre ditt beste for å glemme hele fyren, er ikke annet å gjøre. Anonymous poster hash: 334b0...569
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Jepp!! Holde profesjonell avstand og begrave gnistene... Anonymous poster hash: afcc2...e5e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Dessverre kan jeg ikke holde fysisk avstand... Anonymous poster hash: afcc2...e5e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Dessverre kan jeg ikke holde fysisk avstand... Anonymous poster hash: afcc2...e5e Det kunne ikke jeg heller gjøre i det tilfellet jeg fortalte deg om (nr. 2). Jeg greide på en eller annen måte å skru helt av og på. Var helt nøytral og profesjonell mens jeg forholdt meg til ham, etterpå gikk jeg på toalettet og avreagerte for meg selv (hoppet, fektet i luften...ha-ha... kunne jo ikke skrike høyt i frustrasjon). Jeg har aldri opplevd noe lignende som jeg opplevde med den mannen. Det å være en til en i en time med ham var en stor påkjenning. Selv om jeg alltid har lurt på om det kunne blitt noe mer om vi møttes under andre omstendigheter så er jeg i ettertid veldig glad for at jeg greide å holde meg 100 % profesjonell hele tiden. Det er godt å vite for meg selv. Så hold ut - du kommer deg gjennom dette. Er det noe mellom dere og det er meningen så møtes dere tilfeldig på et mye senere tidspunkt. Men ikke gjør noe for å oppsøke ham. Skulle dere møtes senere så er det viktig at du gjør alt etter boka, ellers kan du få problemer med jobben og autorisasjonen din, og det er det ikke verdt. Forhåpentligvis trenger du ikke forholde deg til ham så veldig mye lenger. Anonymous poster hash: 334b0...569
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Du kan iallefall trøste deg med at dette er svært normalt. På psykologistudiet så tok en professor opp dette på en forelesning og fortalte svært åpent om at han hadde forelsket seg en gang i en pasient. Han holdt seg profesjonell, men vanskelig var det. Vi er alle mennesker, og skulle man ikke ha følelser - ja, da er man ikke menneske. MEN det betyr ikke at man skal forfølge følelsene. Håper det gir seg snart Anonymous poster hash: b0651...972
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Takk for at dere deler!! Jeg klarer ikke helt å fokusere akkurat nå, men vet jo at det er HELT uaktuelt å gjøre noe som helst annet enn å være hyggelig og imøtekommende som vanlig... Anonymous poster hash: afcc2...e5e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 Glad jeg jobber på sykehjem 😉 Anonymous poster hash: a3c46...b6b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #9 Skrevet 5. juni 2015 Kanskje jeg må skifte jobb Anonymous poster hash: afcc2...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå