Gå til innhold

Farge på sutteklut/kosebamse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at suttekluter/kosebamser til de aller minste blir veldig slitt. De dras med overalt, og de vaskes hele tiden. Jeg er derfor så usikker på fargevalg.. De hvite blir jo fort ikke helt hvite lenger, og ser litt grå/mindre fine ut etter hvert. Men er farger egentlig noe bedre? Blir de tamme og blasse, og mister itt av fargen, uansett? Noen som har noe å anbefale her?

(Har funnet noen jeg liker så godt, og synes de er fine i både hvit/creme, og i rosa og andre pastellfarger. Finnes ikke i lysbrun/beige.) 

Blir veldig glad for tips!

Anonymous poster hash: cf06b...eca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene, spiller det noen rolle også, nå da? Er det designerbaby på gang, eller?

Anonymous poster hash: 83fef...c06

Skrevet

Her er kosebamsen i senga hele tiden.

Anonymous poster hash: 9f9b4...18c

Skrevet

Oisann. Hehe. Satt og så på de, og så tenkte jeg: "åh, akkurat det som er så kjekt med slike forum -høre andres erfaringer". :) Glemte at det ikke alltid er det man får til svar her..;)

Jaja, jeg kjenner ikke så mange med barn, men hos de jeg kjenner, der er denne med overalt, og er skikkelig slitt. Jeg synes det forsåvidt bare er koselig, men en av de påpekte at hvit kanskje ikke var det lureste de valgte. Så da ville jeg høre om noen andre hadde erfaring med dette. Er ingen big deal, ville bare spørre, jeg. :) Synes da det er mer fornuftig bruk av et slikt forum enn all sladringen og sytingen som foregår her. Men det er nå meg, folk bruker det som de vil. :)

Skrevet

Her er kosebamsen i senga hele tiden.

Anonymous poster hash: 9f9b4...18c

Ja, hvis man bare har den i sengen er det jo veldig greit:)

Skrevet

Kjøp flere av den samme 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...