Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Vi har i ti måneder leid ut kjellerleiligheten til en mann i 40-årene. Den ble utleid møblert. Han virket meget OK på visning, og i de ti månedene han bodde her hadde vi ingen problemer med han. Tre måneder siden sa han selv opp kontrakten; han hadde mistet jobben og så seg om etter noe billigere. I løpet av helgen har han flyttet det meste av sine eiendeler, og spurte om han kunne komme innom i dag ( leiekontrakten hans går ut 30 juni) for å hente det siste og levere nøklene før klokka 12. Vi, i etterpåklokhetens navn skulle nok ikke gjordt dette,, men sa OK selv om både mannen min og jeg er på jobb til fire. Nøkkelen skulle han legge i vår postkasse, og den er låst. Vi kom da ned i leiligheten for rundt to timer siden, og den var blitt tømt! På soverommet hadde sengen, en kommode, ett speil, og ett stort kleskap blitt borte. Ett annet kleskap lot han faktisk bli igjen... I stua; sofa, TV-benk ( men lot TV'en som han selv kjøpte stå igjen), en bokhylle og en stressless stoll, borte! Kjøkken: Mikro, vaskemaskin og oppvaskmaskin borte! Vi har ikke helt fått helt oversikt der enda. Bad: Ja, ikke myeå ta der. Men tok ett speil og noen skap over vasken. Vi er sjokkert, og selvsagt i dialog med politiet. Mannen min er der nede nå med bilder av leilighet før og nå, og husleiekontrakt. Vi kan ikke forstå dette! Vi har selvsagt navnet hans, men ingen ny adresse på han. Det kommer vel opp når han endrer endresse. Depositumet er det ikke snakk om han får tilbake. Depositumet var på 2Xleie= 6000X2= 12 000. Dette er ikke i nærheten av hva han har sjålet fra oss. . Anonymous poster hash: 72b1a...f50
3 i april Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Å herlighet, at det går an 😠. Men dette er vel en smal sak for politiet siden de har navn og nr på mannen ? Dere er vel også forsikret, så dere får vel alt dekket ? Håper at alt ordner seg og at eks leieboeren blir tatt og må gjøre opp fir seg 😇
Gjest Pusikatt Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Gud hjelpe meg for en raring!! Jeg blir så forskrekket over hva folk får seg til å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Hvor dum kan man bli? (Han) Anonymous poster hash: d67cb...5a6
PersilleBlomst Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Herregud! Ja, her må du holde oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå