Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Hvordan taklet dere den første tiden uten barnet? Jeg er så deprimert... Klarer ikke spise eller sove. savner henne enormt og føler at dette er totalt feil. Hun hører hjemme med meg.. 😔 jeg har dobbel kjærlighetssorg. Mistet min kjære og min datter( hvertfall halvparten av tiden)... trenger noen som kan fortelle meg det blir bedre 😔 Anonymous poster hash: b603e...264
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 vI har heldigvis ikke 50/50 men kan tenke meg hvor ille det er for jeg får panikkangst hver gang far bare har barnet en helg. Jeg vet han har det bra der likevel er jeg urolig i kroppen og gråter konstant når jeg ikke har småen. Huset føles så tomt å stille uten han å jeg savner han helt utrolig! Ekstra provoserende er det at far kun har barnet for å ikke tape ansikt,når det er kvalitetstid jeg kunne brukt med sønnen min. Anonymous poster hash: ee005...416
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 vI har heldigvis ikke 50/50 men kan tenke meg hvor ille det er for jeg får panikkangst hver gang far bare har barnet en helg. Jeg vet han har det bra der likevel er jeg urolig i kroppen og gråter konstant når jeg ikke har småen. Huset føles så tomt å stille uten han å jeg savner han helt utrolig! Ekstra provoserende er det at far kun har barnet for å ikke tape ansikt,når det er kvalitetstid jeg kunne brukt med sønnen min. Anonymous poster hash: ee005...416 Hvor gammel er barnet? Huff jeg føler meg helt knust. Savner og savner. Anonymous poster hash: b603e...264
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Jeg mener virkelig ikke å være slem, men når du har det så forferdelig, har tanken slått deg at kanskje datteren din ikke har det så greit heller? 50/50 og små barn hører ikke sammen!!' Anonymous poster hash: 85081...d96
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Jeg sa han fikk ta det til retten og det gjorde han. Tapte så det sang:) Retten sa at 50/50 ikke er en god ordning for små barn som ikke engang har tidsperspektiv. De trenger stabilitet og å være hos den som alltid har vært mest tilstede. Det var meg:) Far fikk samvær fra lørdag til søndag annenhver helg. Anonymous poster hash: 629f0...b9f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 hvorfor hører hun er til deg,enn faren? Anonymous poster hash: 75899...325
Gemini77 Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Savner barna men vet de storkoser seg med pappan. Og vi bor nærme hverandre så ser de uansett i uken jeg ikke har de på fotballkamper og andre aktiviteter. Men barna mine er må 7 og 9 år. De var 4 og 6 år da vi gikk fra hverandre. Hvor gammel er hun og er dere gode venner?
Novemberdama Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 Sønnen min var 2 1/2 da vi skilte lag og vi har hatt 50/50 hele tiden (nå er han 20 og bor for seg selv). Vi bosatte oss bare noen hundre meter fra hverandre og hadde ikke en hel uke av gangen, det ville vært alt for lenge borte fra den ene både for han og oss. Siden han bare var hos pappaen maks 3 dager av gangen og vi nesten er naboer var ikke forandringen så stor, og savnet jeg han kunne jeg jo bare rusle bort en tur.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 vI har heldigvis ikke 50/50 men kan tenke meg hvor ille det er for jeg får panikkangst hver gang far bare har barnet en helg. Jeg vet han har det bra der likevel er jeg urolig i kroppen og gråter konstant når jeg ikke har småen. Huset føles så tomt å stille uten han å jeg savner han helt utrolig! Ekstra provoserende er det at far kun har barnet for å ikke tape ansikt,når det er kvalitetstid jeg kunne brukt med sønnen min. Anonymous poster hash: ee005...416 Hvor gammel er barnet? Huff jeg føler meg helt knust. Savner og savner. Anonymous poster hash: b603e...264 Han er 3.5 år. Faren truer stadig med 50/50 å jeg får helt angst av bare tanken Anonymous poster hash: ee005...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå