Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Uten å nødvendigvis gjøre noe med det? Anonymous poster hash: c0a88...df1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Det hender absolutt. Men lar det bli med det, og går hjem, og ligger med mannen min isteden. Anonymous poster hash: afa47...d50
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Ja. Drømmer om dem under sex med samboer. Etter en stund gir det seg og jeg er glad jeg ikke gjorde noe med det 😉 Anonymous poster hash: 8d8bb...b09
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Nei ikke sexuelt. Jeg kan like andre og synes de er både sjarmerende og fine, men jeg drømmer aldri om sex med andre enn mannen min Anonymous poster hash: ddfa3...3f9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Egentlig ikke. Jeg kan godt synes en mann er kjekk og/eller sexy, men det betyr ikke at jeg ønsker sex med han. Jeg er 41 år, har hatt samme mann i 17 år og fått flere barn med han. Sammen med han er jeg trygg på meg selv og kroppen min, men jeg tror ikke jeg hadde vært like komfortabel naken sammen med en fremmed mann gitt (livet har satt noen spor for å si det sånn). Anonymous poster hash: 9da57...2f0
Gjest Me2u Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Nei. Men kan synes at noen er kjekke og pene å se på.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Tiltrukket at jeg synes de er attraktive og at de er typen jeg kunne falt for om jeg var singel. Jeg er gift men ikke dau. Jeg elsker mannen høyere enn jeg noensinne har elsket noen og han er min sjelevenn og verdens fineste mann. Fortsatt synes jeg han er fantastisk fin på morgenen med bustehår og trøtte øyne når han subber til badet. Så han er min store kjærlighet. Anonymous poster hash: ca8e0...e54
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Ja. Drømmer om dem under sex med samboer. Etter en stund gir det seg og jeg er glad jeg ikke gjorde noe med det 😉 Anonymous poster hash: 8d8bb...b09 Høres litt slitsomt ut😩 Anonymous poster hash: ddfa3...3f9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 JA! Anonymous poster hash: 7cd69...339 Hvorfor det? Anonymous poster hash: ddfa3...3f9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #11 Skrevet 4. juni 2015 Klart det. Jeg er gift, ikke blind! 😁 Det gjør han også det. Og det er helt greit. Anonymous poster hash: 63c7f...24f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #12 Skrevet 4. juni 2015 Ja jeg titter og gjør noe med det også..😁 hadde aldri trodd jeg kunne være utro men den gang ei😜 Anonymous poster hash: 2db2f...0e2
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #13 Skrevet 4. juni 2015 Ja jeg titter og gjør noe med det også..😁 hadde aldri trodd jeg kunne være utro men den gang ei😜 Anonymous poster hash: 2db2f...0e2 Samme her😳 jeg er heller ikke typen til det, men klarte å være utro. Skjer ikke igjen, og tar det med meg i graven😏 Anonymous poster hash: 04827...94e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #14 Skrevet 4. juni 2015 Jeg jobber med mennesker, og av og til blir jeg tiltrukket av noen jeg treffer gjennom jobben. Vi blir ganske godt kjent i forløpet, og jeg må innrømme at det noen ganger slår gnister. Men jeg gjør jo aldri noe med det. Forholder meg alltid profesjonell!! Anonymous poster hash: 2d0f5...639
mispire Skrevet 4. juni 2015 #15 Skrevet 4. juni 2015 Kan synes at andre menn er kjekk. Men d stopper der. Mannen min er alt jeg vil ha. Ikke noe forhold på røde roser. Men det er kun han i tankene mine. Men når ke ev synes andre er kjekk. Kan jeg og si det til han uten at d blir noe sjalusi. Mer humor og en intern greie om d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #16 Skrevet 4. juni 2015 Ja jeg titter og gjør noe med det også..😁 hadde aldri trodd jeg kunne være utro men den gang ei😜 Anonymous poster hash: 2db2f...0e2 Samme her😳 jeg er heller ikke typen til det, men klarte å være utro. Skjer ikke igjen, og tar det med meg i graven😏 Anonymous poster hash: 04827...94e Hvilken type er det som er utro da? Siden du/ dere ikke trodde du/ dere kunne være det. Anonymous poster hash: ddfa3...3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå