Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Når er det egentlig kan kan teste når man går på p-piller? Den dagen man begynner på sukkerpillene/har opphold, eller den dagen man pleier å få mensen?Jeg pleier å få mensen på pille 3 eller fire. Skal jeg vente til da? Anonymous poster hash: fca27...653
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Du kan nok ikke beregne ikm når du går på piller. Hvis du skulle hatt eggløsnig på piller, så ville nok den vært spontan og ikke kommet på fast dag i syklus. Det beste er nok bare å vente å se om bortfallsblødningen kommer eller ikke. Kommer den ikke, kan det være grait å ta en test. Anonymous poster hash: 080a3...e8e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Du kan nok ikke beregne ikm når du går på piller. Hvis du skulle hatt eggløsnig på piller, så ville nok den vært spontan og ikke kommet på fast dag i syklus. Det beste er nok bare å vente å se om bortfallsblødningen kommer eller ikke. Kommer den ikke, kan det være grait å ta en test. Anonymous poster hash: 080a3...e8e Jeg kan vel beregne innkommende mens når jeg alltid pleier å ha mensen til samme tid..? Bare lurer på om jeg må vente til den dagen jeg pleier å få den, og hvordan den er om man ikke får den på samma dag hver gang.. Jeg vet, men hadde egentlig tenkt å hoppe over denne gang, men nå er jeg ikke så sikker. Skulle gjerne ha fått svar så snart som mulig:S Anonymous poster hash: fca27...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå