Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Leser av og til om damer her inne som har menn som nekter å gjøre husarabeid. Det går over min forstand. Hvordan kan et voksent menneske kreve at et annet menneske skal rydde og vaske etter seg? Og hvordan kan dere damer gå med på dette? Jeg hadde ikke innledet, eller ihvertfall avsluttet (kanskje litt vanskelig å se før man flytter sammen) et samboerskap med en mann som krevde at jeg skulle rydde og vaske alt i huset. (Sannsynligvis ville han avsluttet forholdet like fort når han så at jeg ikke ville vere vaskehjelp for ham...) Men jeg lurer på hvilke fantastiske kvaliteter slik menn har, som gjør at mann holder ut med dem. Eller liker dere å gjøre alt husarbeidet??? Anonymous poster hash: c7971...205
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Enig, HI, over min fatteevne også!! Absolutt en dealbreaker! Jeg tror mange går i en naiv "lykkelig familie"-felle, kanskje spesielt dersom de er unge (og/eller "desperate") Med det mener jeg at kvinnen (jenten) gleder seg så fryktelig til å "leke hus" - bli samboer på ekte, styre og stelle i sitt eget (første?) hjem. Godt utstyrt med rosa briller altså Så kommer hverdagen....og kanskje ett, eller flere, barn... Da våkner mor, og synes alt er urettferdig! Og det har hun rett i, MEN som man reder, ligger man! Man blir behandlet, som man lar seg behandle.. Mange menn har blitt dullet med av egen mor, og tror kona skal følge opp.. Legger man ikke klare grunnregler fra første stund, så får man problem etterhvert! Heldigvis skjønner de fleste menn dette av seg selv! Anonymous poster hash: 807c0...b52
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Seriøst??? Anonymous poster hash: 63cd9...2d8
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Seriøst??? Det var min tanke og... Anonymous poster hash: 63cd9...2d8 Anonymous poster hash: c7971...205
the amazing spidermamma Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Morsom, du. Da må vel barna være musestille mens far har middagsluren sin i dagligstuen også, da?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Seriøst??? Anonymous poster hash: 63cd9...2d8 Ja. Anonymous poster hash: f4539...d15
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Morsom, du. Da må vel barna være musestille mens far har middagsluren sin i dagligstuen også, da? Nei det må de ikke og han tar ikke middagslur, han er mye sprekere enn det skjønner du. Anonymous poster hash: f4539...d15
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #9 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Så du er underdanig mannen din? Anonymous poster hash: a7174...9ae
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #10 Skrevet 4. juni 2015 Det er strengt tatt ikke værre å nekte å gjøre husarbeid enn å nekte å gjøre andre oppgaver som er nødvendige for familien, som å kjøre bil, skifte lyspærer, tjene penger eller skifte dekk. Personlig gjør jeg heller den typen oppgaver enn husarbeid, men så lenge man blir enige om arbeidsfordelingen så er det jo ikke så nøye hvem som nekter å gjøre hva. Anonymous poster hash: 4c5c1...96f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #11 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Så du er underdanig mannen din? Anonymous poster hash: a7174...9ae Nei er absolutt ikke det, men jeg er kvinne. En mann som gjør husarbeid er lite mandig, underdanig fordi det ikke er en mann sin jobb, feminin og generelt æsj. Kunne ikke falle meg inn å tatt i en slik mann. Men endel liker jo tynne, spinkle og underdannige menn så er jo bra det finnes noen av disse også. håper bare ikke en slik livsstil påvirker barna til å tro at det er det som er rett og normalt... Så lenge det ikke går utover andre så får jo andre leve slik de vil. 😄 Anonymous poster hash: f4539...d15
Superdolly Skrevet 4. juni 2015 #12 Skrevet 4. juni 2015 Jeg tenker at fordelingen i seg selv ikke er viktig så lenge begge parter er noenlunde fornøyd. Det er når begge ikke er fornøyd at man har et problem. For meg ville det definitivt vært et problem om den mannen som sier at han elsker meg, hadde vært fornøyd med å ha fullstendig fri fra alle nødvendige plikter utenom jobben og synes det var helt greit å se på at jeg slet meg ut på å være hans ubetalte tjener. For å få as Familien til å gå rundt og fungere, er det visse ting som bare må gjøres, og det er helt utrolig at det finnes menn der ute som mener at ikke noe av dette er hans ansvar. Dersom disse mennene var single, ville de da gått i møkkete klær, levd i skitt og rot i huset og sultet langsomt i hjel ved siden av brødboksen?
Øyne som ser!! Skrevet 4. juni 2015 #13 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Så du er underdanig mannen din? Anonymous poster hash: a7174...9ae Nei er absolutt ikke det, men jeg er kvinne. En mann som gjør husarbeid er lite mandig, underdanig fordi det ikke er en mann sin jobb, feminin og generelt æsj. Kunne ikke falle meg inn å tatt i en slik mann. Men endel liker jo tynne, spinkle og underdannige menn så er jo bra det finnes noen av disse også. håper bare ikke en slik livsstil påvirker barna til å tro at det er det som er rett og normalt... Så lenge det ikke går utover andre så får jo andre leve slik de vil. 😄 Anonymous poster hash: f4539...d15 Herregud, det må jo bare være tull. Jobber du ikke?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #14 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Så du er underdanig mannen din? Anonymous poster hash: a7174...9ae Nei er absolutt ikke det, men jeg er kvinne. En mann som gjør husarbeid er lite mandig, underdanig fordi det ikke er en mann sin jobb, feminin og generelt æsj. Kunne ikke falle meg inn å tatt i en slik mann. Men endel liker jo tynne, spinkle og underdannige menn så er jo bra det finnes noen av disse også. håper bare ikke en slik livsstil påvirker barna til å tro at det er det som er rett og normalt... Så lenge det ikke går utover andre så får jo andre leve slik de vil. 😄 Anonymous poster hash: f4539...d15 Herregud, det må jo bare være tull. Jobber du ikke? Jo jeg jobber i en av de viktigste jobbene man kan ha, jeg er mamma, kone og husmor. Ingen jobb er viktigere enn den. 👌 Anonymous poster hash: f4539...d15
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #15 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Så du er underdanig mannen din? Anonymous poster hash: a7174...9ae Nei er absolutt ikke det, men jeg er kvinne. En mann som gjør husarbeid er lite mandig, underdanig fordi det ikke er en mann sin jobb, feminin og generelt æsj. Kunne ikke falle meg inn å tatt i en slik mann. Men endel liker jo tynne, spinkle og underdannige menn så er jo bra det finnes noen av disse også. håper bare ikke en slik livsstil påvirker barna til å tro at det er det som er rett og normalt... Så lenge det ikke går utover andre så får jo andre leve slik de vil. 😄 Anonymous poster hash: f4539...d15 Herregud, det må jo bare være tull. Jobber du ikke?Jo jeg jobber i en av de viktigste jobbene man kan ha, jeg er mamma, kone og husmor. Ingen jobb er viktigere enn den. 👌 Anonymous poster hash: f4539...d15 Har du en jobb i tillegg til husmorjobben som de fleste andre har her inne? Ser ut som om de fleste klarer to jobber. Anonymous poster hash: 6b439...e74
Gjest Antarctica Skrevet 4. juni 2015 #16 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Så du er underdanig mannen din? Anonymous poster hash: a7174...9ae Nei er absolutt ikke det, men jeg er kvinne. En mann som gjør husarbeid er lite mandig, underdanig fordi det ikke er en mann sin jobb, feminin og generelt æsj. Kunne ikke falle meg inn å tatt i en slik mann. Men endel liker jo tynne, spinkle og underdannige menn så er jo bra det finnes noen av disse også. håper bare ikke en slik livsstil påvirker barna til å tro at det er det som er rett og normalt... Så lenge det ikke går utover andre så får jo andre leve slik de vil. Anonymous poster hash: f4539...d15 Herregud, det må jo bare være tull. Jobber du ikke? Jo jeg jobber i en av de viktigste jobbene man kan ha, jeg er mamma, kone og husmor. Ingen jobb er viktigere enn den. Anonymous poster hash: f4539...d15 Eh, jo.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #17 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Så du er underdanig mannen din? Anonymous poster hash: a7174...9ae Nei er absolutt ikke det, men jeg er kvinne. En mann som gjør husarbeid er lite mandig, underdanig fordi det ikke er en mann sin jobb, feminin og generelt æsj. Kunne ikke falle meg inn å tatt i en slik mann. Men endel liker jo tynne, spinkle og underdannige menn så er jo bra det finnes noen av disse også. håper bare ikke en slik livsstil påvirker barna til å tro at det er det som er rett og normalt... Så lenge det ikke går utover andre så får jo andre leve slik de vil. 😄 Anonymous poster hash: f4539...d15 Er enig i at folk må få leve som de vil, men synes at det er du som står i størst fare for å ha en livsstil der barna ikke får lære hva som er "rett og normalt". Litt trist om du har sønner som vokser opp med å tro at kvinner er genetisk programert til å være hushjelper. Også håper jeg du forteller dine eventuelle døtre at dette er en livsstil du og mannen har valgt og ikke slik det må være. Men går igrunn ut fra at du bare tuller. Anonymous poster hash: c7971...205
Øyne som ser!! Skrevet 4. juni 2015 #18 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Så du er underdanig mannen din? Anonymous poster hash: a7174...9ae Nei er absolutt ikke det, men jeg er kvinne. En mann som gjør husarbeid er lite mandig, underdanig fordi det ikke er en mann sin jobb, feminin og generelt æsj. Kunne ikke falle meg inn å tatt i en slik mann. Men endel liker jo tynne, spinkle og underdannige menn så er jo bra det finnes noen av disse også. håper bare ikke en slik livsstil påvirker barna til å tro at det er det som er rett og normalt... Så lenge det ikke går utover andre så får jo andre leve slik de vil. 😄 Anonymous poster hash: f4539...d15 Herregud, det må jo bare være tull. Jobber du ikke?Jo jeg jobber i en av de viktigste jobbene man kan ha, jeg er mamma, kone og husmor. Ingen jobb er viktigere enn den. 👌 Anonymous poster hash: f4539...d15 Då er det ikke rart du gjør alt, du går jo hjemme hele dagen. Jeg er også mamma, kone og husmor pluss at jeg har en jobb der jeg tjener penger. Jeg og mannen deler på oppgavene hjemme, mannen din betaler deg for det du gjør.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #19 Skrevet 4. juni 2015 Det er strengt tatt ikke værre å nekte å gjøre husarbeid enn å nekte å gjøre andre oppgaver som er nødvendige for familien, som å kjøre bil, skifte lyspærer, tjene penger eller skifte dekk. Personlig gjør jeg heller den typen oppgaver enn husarbeid, men så lenge man blir enige om arbeidsfordelingen så er det jo ikke så nøye hvem som nekter å gjøre hva. Anonymous poster hash: 4c5c1...96f Viss det er enighet i hjemmet på ordentlig og ikke bare for husfredens skyld er det ok, men de fleste som skriver om det her (bortsett fra hun over her) ser ut til å være misfornøyd. Anonymous poster hash: c7971...205
Gjest Antarctica Skrevet 4. juni 2015 #20 Skrevet 4. juni 2015 Det er strengt tatt ikke værre å nekte å gjøre husarbeid enn å nekte å gjøre andre oppgaver som er nødvendige for familien, som å kjøre bil, skifte lyspærer, tjene penger eller skifte dekk. Personlig gjør jeg heller den typen oppgaver enn husarbeid, men så lenge man blir enige om arbeidsfordelingen så er det jo ikke så nøye hvem som nekter å gjøre hva.Anonymous poster hash: 4c5c1...96f Viss det er enighet i hjemmet på ordentlig og ikke bare for husfredens skyld er det ok, men de fleste som skriver om det her (bortsett fra hun over her) ser ut til å være misfornøyd. Anonymous poster hash: c7971...205 Det kan man jo godt si, og si at det ikke er forskjell på oppgavene. Men sannheten er jo den at det er mange, mange flere timers husarbeid å gjøre i løpet av et år, enn det er timer å bruke på snømåking og å slå gress. "Alt utendørs" er det mange som refererer til når de skal fortelle hvor flink gubben er, men han legger altså om dekkene på bilen kun to ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #21 Skrevet 4. juni 2015 Det er strengt tatt ikke værre å nekte å gjøre husarbeid enn å nekte å gjøre andre oppgaver som er nødvendige for familien, som å kjøre bil, skifte lyspærer, tjene penger eller skifte dekk. Personlig gjør jeg heller den typen oppgaver enn husarbeid, men så lenge man blir enige om arbeidsfordelingen så er det jo ikke så nøye hvem som nekter å gjøre hva.Anonymous poster hash: 4c5c1...96f Viss det er enighet i hjemmet på ordentlig og ikke bare for husfredens skyld er det ok, men de fleste som skriver om det her (bortsett fra hun over her) ser ut til å være misfornøyd. Anonymous poster hash: c7971...205 Det kan man jo godt si, og si at det ikke er forskjell på oppgavene. Men sannheten er jo den at det er mange, mange flere timers husarbeid å gjøre i løpet av et år, enn det er timer å bruke på snømåking og å slå gress. "Alt utendørs" er det mange som refererer til når de skal fortelle hvor flink gubben er, men han legger altså om dekkene på bilen kun to ganger i året. Ja, enig med deg! Men viss disse damene insisterer på at de vil ha det sånn så... Anonymous poster hash: c7971...205
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #22 Skrevet 4. juni 2015 Det er strengt tatt ikke værre å nekte å gjøre husarbeid enn å nekte å gjøre andre oppgaver som er nødvendige for familien, som å kjøre bil, skifte lyspærer, tjene penger eller skifte dekk. Personlig gjør jeg heller den typen oppgaver enn husarbeid, men så lenge man blir enige om arbeidsfordelingen så er det jo ikke så nøye hvem som nekter å gjøre hva.Anonymous poster hash: 4c5c1...96f Viss det er enighet i hjemmet på ordentlig og ikke bare for husfredens skyld er det ok, men de fleste som skriver om det her (bortsett fra hun over her) ser ut til å være misfornøyd. Anonymous poster hash: c7971...205 Det kan man jo godt si, og si at det ikke er forskjell på oppgavene. Men sannheten er jo den at det er mange, mange flere timers husarbeid å gjøre i løpet av et år, enn det er timer å bruke på snømåking og å slå gress. "Alt utendørs" er det mange som refererer til når de skal fortelle hvor flink gubben er, men han legger altså om dekkene på bilen kun to ganger i året. Hvis man i tillegg har en baby/smårolling eller fler, så faller gjerne pass (ev fotfølging) av disse på den som gjør arbeidet inne, gjerne samtidig, sånn at alt tar fem ganger så lang tid. Mens den som er ute og "måker snø" får seg en god pause fra alt annet. Det er jo rene ferien. Anonymous poster hash: fbebd...0d4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #23 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Så du er underdanig mannen din? Anonymous poster hash: a7174...9ae Nei er absolutt ikke det, men jeg er kvinne. En mann som gjør husarbeid er lite mandig, underdanig fordi det ikke er en mann sin jobb, feminin og generelt æsj. Kunne ikke falle meg inn å tatt i en slik mann. Men endel liker jo tynne, spinkle og underdannige menn så er jo bra det finnes noen av disse også. håper bare ikke en slik livsstil påvirker barna til å tro at det er det som er rett og normalt... Så lenge det ikke går utover andre så får jo andre leve slik de vil. 😄 Anonymous poster hash: f4539...d15 Herregud, det må jo bare være tull. Jobber du ikke?Jo jeg jobber i en av de viktigste jobbene man kan ha, jeg er mamma, kone og husmor. Ingen jobb er viktigere enn den. 👌 Anonymous poster hash: f4539...d15 Har du en jobb i tillegg til husmorjobben som de fleste andre har her inne? Ser ut som om de fleste klarer to jobber. Anonymous poster hash: 6b439...e74 Nei de gjør jo ikke det så lenge de må ha hjelp av mannen til å gjøre det som er kvinnens viktigste jobb. Anonymous poster hash: f4539...d15
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #24 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Så du er underdanig mannen din? Anonymous poster hash: a7174...9ae Nei er absolutt ikke det, men jeg er kvinne. En mann som gjør husarbeid er lite mandig, underdanig fordi det ikke er en mann sin jobb, feminin og generelt æsj. Kunne ikke falle meg inn å tatt i en slik mann. Men endel liker jo tynne, spinkle og underdannige menn så er jo bra det finnes noen av disse også. håper bare ikke en slik livsstil påvirker barna til å tro at det er det som er rett og normalt... Så lenge det ikke går utover andre så får jo andre leve slik de vil. 😄 Anonymous poster hash: f4539...d15 Er enig i at folk må få leve som de vil, men synes at det er du som står i størst fare for å ha en livsstil der barna ikke får lære hva som er "rett og normalt". Litt trist om du har sønner som vokser opp med å tro at kvinner er genetisk programert til å være hushjelper. Også håper jeg du forteller dine eventuelle døtre at dette er en livsstil du og mannen har valgt og ikke slik det må være. Men går igrunn ut fra at du bare tuller. Anonymous poster hash: c7971...205 Her har vi både gutt og jente. Vi lærer barna det som er riktig, at hus og hjem er kvinnen sitt ansvar. Håper at gutten vår finner seg en bra kvinne som vet hva som er hennes jobb i hjemmet. Anonymous poster hash: f4539...d15
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #25 Skrevet 4. juni 2015 Jeg gjør det fordi: 1. Det er kvinnens oppgave 2. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg. 3. Jeg liker å dulle for mannen. 4. Han gjør alt ute og all oppussing. 5. En mann som rydder og vasker er æsj og turnoff for meg, fatter ikke at dere kan tenne på en slik femi og underdannet mann! Anonymous poster hash: f4539...d15 Seriøst??? Det var min tanke og... Anonymous poster hash: 63cd9...2d8 Anonymous poster hash: c7971...205 Jeg skjønner ikke helt problemet her. Hun gjør alt husarbeidet, og han gjør alt ute og oppusning. Syns det høres ut som en arbeidsfordeling... Anonymous poster hash: 8a586...cce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå