Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Kan dere hjelpe meg med noen ord? Jeg prøver så godt jeg kan å skrive korrekt, men siden jeg ga en god f i skole da jeg var barn må jeg lære det selv nå, og det er ikke alt jeg finner ut av! Her er ordene jeg lurer på nå: I så fall - eller isåfall? I mot - eller imot I natt - inatt Er flere også, men skriver en tekst med disse ordene nå! Kanskje det er flere som kan skrive ord dere er usikre på så kan alle lære noe nytt? Blir takknemlig for svar, og er det feil i teksten min må dere bare rette på det også! Jeg blir ikke sur! Anonymous poster hash: f0397...f04
Gustav Klitt Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Jeg tror det er riktig å dele opp alle. Men jeg er ikke i mafiaen, jeg er bare en associate Endret 4. juni 2015 av Gustav Klitt
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Kan dere hjelpe meg med noen ord? Jeg prøver så godt jeg kan å skrive korrekt, men siden jeg ga en god f i skole da jeg var barn må jeg lære det selv nå, og det er ikke alt jeg finner ut av! Her er ordene jeg lurer på nå: I så fall - eller isåfall? I mot - eller imot I natt - inatt Er flere også, men skriver en tekst med disse ordene nå! Kanskje det er flere som kan skrive ord dere er usikre på så kan alle lære noe nytt? Blir takknemlig for svar, og er det feil i teksten min må dere bare rette på det også! Jeg blir ikke sur! Anonymous poster hash: f0397...f04 Imot skal ikke deles. "Båten kom imot oss." Anonymous poster hash: dfe3a...c25
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Jeg tror det er riktig å dele opp alle. Men jeg er ikke i mafiaen, jeg er bare en associate Hehe;) Jeg er glad du svarer uansett! Anonymous poster hash: 6bf1e...012
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Kan dere hjelpe meg med noen ord? Jeg prøver så godt jeg kan å skrive korrekt, men siden jeg ga en god f i skole da jeg var barn må jeg lære det selv nå, og det er ikke alt jeg finner ut av! Her er ordene jeg lurer på nå: I så fall - eller isåfall? I mot - eller imot I natt - inatt Er flere også, men skriver en tekst med disse ordene nå! Kanskje det er flere som kan skrive ord dere er usikre på så kan alle lære noe nytt? Blir takknemlig for svar, og er det feil i teksten min må dere bare rette på det også! Jeg blir ikke sur! Anonymous poster hash: f0397...f04 Imot skal ikke deles. "Båten kom imot oss." Anonymous poster hash: dfe3a...c25 Takk:) Anonymous poster hash: 6bf1e...012
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Kan dere hjelpe meg med noen ord? Jeg prøver så godt jeg kan å skrive korrekt, men siden jeg ga en god f i skole da jeg var barn må jeg lære det selv nå, og det er ikke alt jeg finner ut av! Her er ordene jeg lurer på nå: I så fall - eller isåfall? I mot - eller imot I natt - inatt Er flere også, men skriver en tekst med disse ordene nå! Kanskje det er flere som kan skrive ord dere er usikre på så kan alle lære noe nytt? Blir takknemlig for svar, og er det feil i teksten min må dere bare rette på det også! Jeg blir ikke sur! Anonymous poster hash: f0397...f04 Imot skal ikke deles. "Båten kom imot oss." Anonymous poster hash: dfe3a...c25 Ikke enig. Egentlig ingenting som heter "imot". Jeg ville sagt "båten kom mot oss". "Vi skal sove i telt i natt" og "Den er i såfall veldig stor", tror jeg jeg ville skrevet. Anonymous poster hash: 5984f...ac3
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Kan dere hjelpe meg med noen ord? Jeg prøver så godt jeg kan å skrive korrekt, men siden jeg ga en god f i skole da jeg var barn må jeg lære det selv nå, og det er ikke alt jeg finner ut av! Her er ordene jeg lurer på nå: I så fall - eller isåfall? I mot - eller imot I natt - inatt Er flere også, men skriver en tekst med disse ordene nå! Kanskje det er flere som kan skrive ord dere er usikre på så kan alle lære noe nytt? Blir takknemlig for svar, og er det feil i teksten min må dere bare rette på det også! Jeg blir ikke sur! Anonymous poster hash: f0397...f04 Imot skal ikke deles. "Båten kom imot oss." Anonymous poster hash: dfe3a...c25 Ikke enig. Egentlig ingenting som heter "imot". Jeg ville sagt "båten kom mot oss". "Vi skal sove i telt i natt" og "Den er i såfall veldig stor", tror jeg jeg ville skrevet. Anonymous poster hash: 5984f...ac3 Men hva "ta imot en ball", blir det bare "ta mot en ball"? For det ser feil ut.. Anonymous poster hash: 6bf1e...012
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #8 Skrevet 4. juni 2015 Kan dere hjelpe meg med noen ord? Jeg prøver så godt jeg kan å skrive korrekt, men siden jeg ga en god f i skole da jeg var barn må jeg lære det selv nå, og det er ikke alt jeg finner ut av! Her er ordene jeg lurer på nå: I så fall - eller isåfall? I mot - eller imot I natt - inatt Er flere også, men skriver en tekst med disse ordene nå! Kanskje det er flere som kan skrive ord dere er usikre på så kan alle lære noe nytt? Blir takknemlig for svar, og er det feil i teksten min må dere bare rette på det også! Jeg blir ikke sur! Anonymous poster hash: f0397...f04 Imot skal ikke deles. "Båten kom imot oss." Anonymous poster hash: dfe3a...c25 Ikke enig. Egentlig ingenting som heter "imot". Jeg ville sagt "båten kom mot oss". "Vi skal sove i telt i natt" og "Den er i såfall veldig stor", tror jeg jeg ville skrevet. Anonymous poster hash: 5984f...ac3 Men hva "ta imot en ball", blir det bare "ta mot en ball"? For det ser feil ut.. Anonymous poster hash: 6bf1e...012 Beklager. Du har rett. Hang meg så opp i eksempelet her med båten. I dette tilfelle mener jeg at det er riktig med "Ta imot ballen". (Men jeg glemte å si at jeg er ikke heller i mafiaen. Jeg er bare en helt midt på treet tidligere elev, som gjorde det best i norsk og språk forøvrig) Anonymous poster hash: 5984f...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå