Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Jeg vurderer å begynne å ta det, bl.a. mot leddsmerter og mageproblemer. Har dessuten et barn med litt konsentrasonsvansker og et annet med atopisk eksem som jeg tenker kunne ha nytte av dette. Men jeg skulle gjerne ha hørt litt om andres erfaringer med dette først. Er det noen her som har prøvd det? HVor får man tak i den beste seloljen? Anonymous poster hash: 82f6d...161
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Har hørt om noen som har brukt det, men er usikker på effekten. Verdt et forsøk uansett! Anonymous poster hash: f9242...2fd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Ja, kan jo prøve og se om det har noen effekt. HI Anonymous poster hash: 82f6d...161
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Jeg prøvde etter råd fra revmatismesykehuset. Fikk da også et skriv med meg. Jeg merket ikke noe forskjell på leddsmertene så gav det opp etter 6 mnd. I følge det skrivet jeg fikk med meg måtte en ta MYE for å få effekt. Måtte ta mange ganger anbefalt dose i følge pakken. Om jeg skulle tatt de mengdene er jeg redd for at jeg måtte gått med bleie. Anonymous poster hash: 2a114...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå