Gå til innhold

Hvilken bil og bilstol har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt oss stasjonsvogn i den tro at det skulle bli bedre plass for alle.. Men det ble jo ikke det. Britaxen som vi vil ha bakovervendt kan jo ikke monteres riktig en gang! Stanga når ikke i gulvet... Frem til lønninga kommer og vi kan kjøpe et annet, må vi ha setet forovervendt.. Det vil jeg ikke lengre enn jeg Må:-)

Vi har en Focus med isofix feste.

 

Hva har dere?

 

Anonymous poster hash: 49e36...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde besafe izi x3 (husker ikke mer av navnet, men bakovervendt) i vår ford focus stasjonsvogn.

 

Det gikk fint. Litt trangt for min far på 2m i forsetet, men ikke for trangt. 😊

 

Anonymous poster hash: 5792c...b32

Skrevet

Focus med Besafe.

 

Anonymous poster hash: 0defc...6ce

Skrevet

Vi hadde besafe izi x3 (husker ikke mer av navnet, men bakovervendt) i vår ford focus stasjonsvogn.

 

Det gikk fint. Litt trangt for min far på 2m i forsetet, men ikke for trangt. 😊

 

Anonymous poster hash: 5792c...b32

Kanskje vi skulle prøvd det da. Jeg er bare 170, så jeg krever litt mindre plass enn han😂

 

Anonymous poster hash: 49e36...0b5

Skrevet

Vi har en Volkswagen stasjonsvogn. Kjøpt bilsete acta graco. Kom bra ut i test :) Er beltebase, har ikke isofix. 



Anonymous poster hash: c7e85...f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...