Gå til innhold

Hvordan få noen til å drite seg ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv uten at man må gjøre noe sånn egentlig? Jepp,litt hevngjerrig her på ei kjerring som bare ikke klarer å la meg være, men gjør det skjult sånn at folk flest tror hun er snill og grei. Tips?

Anonymous poster hash: 3ce05...ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avføringsmiddel i maten hennes? Det er vel straffbart, da, å lure i folk medikamenter.

Anonymous poster hash: 1cc05...eed
Skrevet

Tenkte ikke bokstavelig da, men at hun dummer seg ut selv.

Skrevet

Prompepute :D klinkekuler på gulvet så hun snubler. Bananskall? Nei ærlig talt, du får heller satse på karma ;-) det fins!

Anonymous poster hash: eb5a6...6f2

Skrevet

Tror det beste rådet er at du ikke gjør noe, for det ender bare opp med at den som driter seg ut er du selv. Sånne folk som holder på i det skjult blir alltid funnet ut av til slutt, du kan egentlig bare sette deg tilbake å vente tålmodig på den dagen der hun går for langt helt selv.

Anonymous poster hash: 1bf92...82c
Skrevet

Practical joke: Sett en L på bilen hennes.

Be radioen ringe henne om noe oppkonstruert (sånn morroradio hvor de avslører stuntet til slutt).

Anonymous poster hash: 7cdb6...f93

Skrevet

Tror det beste rådet er at du ikke gjør noe, for det ender bare opp med at den som driter seg ut er du selv. Sånne folk som holder på i det skjult blir alltid funnet ut av til slutt, du kan egentlig bare sette deg tilbake å vente tålmodig på den dagen der hun går for langt helt selv. Anonymous poster hash: 1bf92...82c

Problemet er at hun gjør livet surt for meg hver eneste dag.

Skrevet

Tror det beste rådet er at du ikke gjør noe, for det ender bare opp med at den som driter seg ut er du selv. Sånne folk som holder på i det skjult blir alltid funnet ut av til slutt, du kan egentlig bare sette deg tilbake å vente tålmodig på den dagen der hun går for langt helt selv. Anonymous poster hash: 1bf92...82c

Hvem er hun, og hva gjør hun da? Vanskelig å svare deg når vi ikke vet mer....

Anonymous poster hash: 01ff1...aec

Skrevet

Hvordan er det mulig egentlig? Klarer ikke se for meg at et eneste menneske skulle hatt så mye makt over meg at hun kunne klart å gjort livet mitt surt for meg hver dag ...:-O

Anonymous poster hash: 1bf92...82c

Skrevet

få henne til å føle seg dum ved å se skeptisk på henne til alt hun sier og hvis hun først sier en minste ting som ikke er helt rett så ler du av henne og håper alle rundt får med seg hvordan hun driter seg ut med det samme. Viktigste er at hun føler seg dum ovenfor deg sånn at du kan kikke på henne med et lite smil som sier "faen ikke kødd med meg" etterpå så tør hun ikke kødde med deg mer. Det kan ta tid for det avhenger jo av at hun faktisk sier noe dumt. Men følg godt med framover. Så er du klar. Å psyke noen ut på den måten er den beste straff 😈

Anonymous poster hash: ec674...161

Skrevet

Se noen episoder av gossip girl. Der lærer du alt😂

Anonymous poster hash: ef212...fd5

Skrevet

Sånne nåler man fester ark med, på sånne brett på veggen...sånne med forskjellige farger (Gud jeg er trøtt som ikke klarer å forklare det bedre!)

Uansett, de nålene legger du på stolen hennes.

Avføringsmiddel i kaffen.

Litt ekstra chilli i kaffen eller maten.

Legg litt vann på stolen, ikke synlig eller mye, bare nok til at den er fuktig.

Lim på noe av tingene på kontorbordet.

Anonymous poster hash: c89f3...f36

Skrevet

Sånne nåler man fester ark med, på sånne brett på veggen...sånne med forskjellige farger (Gud jeg er trøtt som ikke klarer å forklare det bedre!)

Tegnestift?

Anonymous poster hash: 247b7...d07

Skrevet

Hvordan i alle dager er det mulig for henne å gjøre livet ditt surt hver dag, hva slags rolle har hun i livet ditt da?

Fortell hva hun gjør da, så kan vi tipse deg om motangrep som vil få henne til å føle seg dum.... Du kan ikke stilltiende bare ta imot, da må du ta igjen på en måte.

Anonymous poster hash: d3acd...284
Skrevet

Gjør hun det direkte overfor deg, eller via andre? Folk som direkte overfor meg forsøker å forsure dagen min, de bare stirrer jeg uttrykksløst på til de blir flaue og gir seg. Er det overfor andre, tar jeg det direkte opp med vedkommende foran de andre. Ber om en forklaring, foran de andre, på hvorfor vedkommende plager meg med vilje. Enkelt og greit. Hevn fører sjelden noe godt med seg, annet enn at hevnen blir gjengjeldt. Og da starter runddansen.

Skrevet

Kjøp en sånn kulepenn med kamera. Fest den på skjorta. Film de gangene hun forserer tilværelsen din.

Lever det til sjefen eller noen andre dersom det ikke er kollega.

Anonymous poster hash: 9fe39...454

Skrevet

Tegnestift?

Anonymous poster hash: 247b7...d07

JA! Tusen takk, det har plaget meg hele dagen 😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...