Gå til innhold

Dette skulle Facebook hatt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

De skulle hatt en hel haug med folk som forteller om livet sitt ved å skrive det med på en haug a 4 ark. maks 6 ord per ark. Gjerne med litt trist musikk i bakgrunnen....

 

De skulle hatt en sånn greie med at lærere la ut bilde av seg selv med oppfordring om å dele slik at barn kan se hvor fort ting deles på nett.

 

Jeg synes tryneboka skulle hatt en mulighet til å legge ut flotte visdomsord!

 

 

 

Anonymous poster hash: 4adcd...d49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.... Langt nede i vinflaska?

 

Anonymous poster hash: 028a5...7eb

Skrevet

På flaske nr 5 nå:)

 

Anonymous poster hash: 4adcd...d49

Skrevet

Kan hende jeg misforstår, pga vinflaske nummer 5? :P

Men har ikke facebook akkurat det du forteller om da?
Litt vel mye også spørr du meg...

Skrevet

Ironi er det ikke alle som vet hva er skjønner jeg :lol:



Anonymous poster hash: c754d...53c
Skrevet (endret)

Nei, jeg  var visst syk da de underviste i det på skolen.
Du skulle bare visst hvor mye problemer det har ført med seg for meg i livet.
Jeg skylder på dårlige lærere som kunne ha gitt meg 15min oppdatering når jeg kom tilbake på skolen, og har nå skrevet at jeg går/har gått på "Livets harde skole" på facebook :P

Endret av Leirha
Skrevet

 

Ironi er det ikke alle som vet hva er skjønner jeg :lol:

 

Anonymous poster hash: c754d...53c

Vet du egentlig hva ironi er? 😂 jeg skjønner at du gjør et forsøk på å være vittig, men ironi er deg ikke....

 

 

Anonymous poster hash: d5a14...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...