Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 De skulle hatt en hel haug med folk som forteller om livet sitt ved å skrive det med på en haug a 4 ark. maks 6 ord per ark. Gjerne med litt trist musikk i bakgrunnen.... De skulle hatt en sånn greie med at lærere la ut bilde av seg selv med oppfordring om å dele slik at barn kan se hvor fort ting deles på nett. Jeg synes tryneboka skulle hatt en mulighet til å legge ut flotte visdomsord! Anonymous poster hash: 4adcd...d49
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Ok.... Langt nede i vinflaska? Anonymous poster hash: 028a5...7eb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 På flaske nr 5 nå Anonymous poster hash: 4adcd...d49
Leirha Skrevet 4. juni 2015 #4 Skrevet 4. juni 2015 Kan hende jeg misforstår, pga vinflaske nummer 5? Men har ikke facebook akkurat det du forteller om da?Litt vel mye også spørr du meg...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Ironi er det ikke alle som vet hva er skjønner jeg Anonymous poster hash: c754d...53c
Leirha Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Nei, jeg var visst syk da de underviste i det på skolen.Du skulle bare visst hvor mye problemer det har ført med seg for meg i livet.Jeg skylder på dårlige lærere som kunne ha gitt meg 15min oppdatering når jeg kom tilbake på skolen, og har nå skrevet at jeg går/har gått på "Livets harde skole" på facebook Endret 4. juni 2015 av Leirha
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Ironi er det ikke alle som vet hva er skjønner jeg Anonymous poster hash: c754d...53c Vet du egentlig hva ironi er? 😂 jeg skjønner at du gjør et forsøk på å være vittig, men ironi er deg ikke.... Anonymous poster hash: d5a14...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå