Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Jeg føler at magen min er så rar denne gangen.Jeg har lagt på meg 7 kg og er nå 28 uker på vei(snart 7 mnd) Flere ganger har magen bare "forsvunnet" litt.Nesten halvparten er borte så jeg blir slankere og magen da "borte".Dette synes godt da mange kommenterer dette de dagene dette skjer. Magen ble aldri "borte" med førstemann.Når jeg ligger på ryggen så er jeg nesten helt flat også..Har hatt en tidlig ul og oul og han har ligget innover med bein og ansikt.Det er nok rett å slett at babyen ligger innover?!SF målet mitt har også krympet.Fra å være midt på linken til helt nederst.Jordmor er ikke bekymret da det er vekst men noen lavere på kurven.Hun nevnte at det også kunne være at babyen var liten.Jeg føler og at magen er lite stram av og til.Jeg kan liksom få tak i magefettet som om jeg ikke skulle være gravid.Den er så myk og rar! Vi skal ha en 3D også snart.Om det skulle være noe galt...de kan se det da,eller? Kjenner jeg tenker mer og mer på det her og lurer på om jeg skal be om en ekstra sjekk?!Jeg kjenner jo masse liv og babyen dytter og sparker jo daglig. Noen som har opplevd lignende?Fant dere ut noe?Var alt fint eller var det noe galt? Håper på svar Anonymous poster hash: d3e93...42d
førskolelæreren Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Min mage var noe mindee og slapp. Det var aldi en skikkelig stram gravidmage! Jordmor reagerte i uke 35 og jeg måtte gjennom keirsersnitt samme dag. Hadde morkakesvikt og høyt blodtrykk. Ut kom en gutt på knappe 2 kilo. Jeg vil råde allt til å ta en ekstra sjekk om de er i tvil! Er sååå glad jeg følgte magefølelsen og dro til jordmor som videre henviste til sykehus!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Ikke for å skremme deg, men min mage var slik du beskriver, etterhvert syntes jeg nesten ikke at den vokste, den var flat når jeg lå på ryggen, og veldig bløt. Tok det opp med jordmor i uke 29, spesielt siden kurven begynte å synke, Hun sa det ikke var noen grunn til bekymring. 10 dager senere, i uke 31, døde han i magen, og da han ble født veide han over 500 gram for lite. Så jeg vil anbefale deg å be om en ekstra sjekk, jeg stolte på jordmor, det skulle jeg ønske jeg ikke gjorde. Lille vakre gutten min, skulle ønske han var her nå <3 Anonymous poster hash: 15b50...472
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Var dette også med nr to for dere begge?Magen min er generelt mye myk.Hvis jeg har gjort mye en dag og i tillegg gått en tur blir den jo stram,men jevnt over er den så rar og myk.Får tak i magen store deler av dagen..Han er veldig aktiv om dagen og i går holdt babyen på i et sett i nesten en halvtime.Babyen er veldig aktiv nå også <3 Jeg har snakket med jordmor om det og hun er ikke bekymret for sf målet siden det er vekst.Det flater ikke ut.Men jeg synes det bare er veldig rart.Kjenner jeg tenker mer og mer på det.De sjekker vel generelt når man er på 3D også?Det er vel ikke sånn at de ikke sjekker babyen og måler osv?Skal på 3D til uka.Med mindre jeg blir beroliget der så må jeg få en sjekk til..Anonym:Uff! Så utrolig trist :`(Jeg tror det er greit å sjekke det her.Jeg får ikke helt roen.. Anonymous poster hash: d3e93...42d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 HI her igjen Etter en periode så begynte magen å få mer den kulen jeg ikke følte jeg hadde.Jeg fikk kula og mer kynnere.Men igjen, så er magen så flat n Anonymous poster hash: d3e93...42d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 ..så flat når jeg ligger.Jeg ser egentlig bare litt tjukk ut.Jeg er en del mindre enn med nr 1.(ikke fått noe ødemer denne gangen) Jeg føler babyen er liten egentlig.Skjønner ikke helt hvor babyen er her inni her. Jeg kjenner bra med liv hver dag. Skal til legen til uka og da ber jeg om en ekstra sjekk.Jeg er 34 uker nå. Synfysemålet mitt har også gått nedover.Nå er det på 25/26cm.Er ikke det lite?Kan det være at han ligger langt inni magen?Liten?! Noen som kan dele sine erfaring med myke mager..Jeg kan fortsatt når jeg ligger og noen ganger sitter,få tak i "magefettet". Er veldig annerledes enn sist..så håper noen har noe å dele med meg Anonymous poster hash: d3e93...42d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Du må sjekke dette. Ikke ta råd her inne. Anonymous poster hash: 78e8d...64f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Du må sjekke dette. Ikke ta råd her inne. Anonymous poster hash: 78e8d...64f Det er godt du leser tråden før du svarer Anonymous poster hash: d3e93...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå