Gå til innhold

Kan man miste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan babyen i magen dø, uten at det støtes ut i etterkant?

Jeg er ca 10 uker på vei, og lurer på hva sjansene er for at noe er galt, uten at det oppdages før ordinær ultralyd?

Sikkert litt uklart forklart, men... Om babyen nå skal dø, vil jeg da oppleve blødning? Eller kan det gå mange uker...

Anonymous poster hash: 601cd...9b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MA er det du beskriver så ja

Kroppen støter ikke ut det døde fosteret.

Anonymous poster hash: d3fbe...fe0

Skrevet

Forkortelsen her inne er MA, det står for Missed abortion. Har selv opplevd 2 stk, og er nok vanligere enn hva mange tror. Jeg prøver for all del ikke å skremme deg, men som svar på spm ditt er svaret ja.

Anonymous poster hash: 6976d...04d

Skrevet

Takk for svar!

Vil da graviditetessymptomene forsvinne, sånn som kvalmen?

Skrevet

Jeg hadde en MA som ble oppdaget i uke 11, som hadde sluttet å utvikle seg i uke 6/7. De mente at jeg ville miste den naturlig men det tok 4 uker før jeg begynte å blø.

Skrevet

Takk for svar!

Vil da graviditetessymptomene forsvinne, sånn som kvalmen?

Nei, mine gjorde ikke det.

Anonymous poster hash: f94a4...2c1

Skrevet

Vil heller ikke skremme deg, men jeg hadde en ma for en del år siden. Fant det ut på ultralyd 5 uker senere og måtte ha en utskrapning.

Men hvorfor tror du dette kan være tilfelle? Kun fordi du har mistet symptomer? Om det er det, så kan jeg kanskje trøste med å si at det er helt vanlig. Med eldstejenta forsvant alt rundt uke 11.. Følte meg ikke kvalm. Var ikke oppblåst, hadde ikke ømme bryster eller stikkinger i livmor slik jeg var vant til. Hadde også en blødning i uke 8-9 som gjorde at jeg fikk helt noia. Fra å være full av hormoner og føle meg kjempegravid, følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt lengre.. Men det kom tilbake 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...