Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 3 uker side, skal i bryllup på lørdag.. Har mistet det aller meste av vekten, men er langt fra så stram over magen som jeg var...

Noen som har erfaring med shaping-undertøy?

Hva fungerer best, shaping-kjole eller body eller noe annet? 

Noen som har noe spesifikke anbefalinger eller advarsler? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold in undertøy er djevelens verk. Det er et mareritt å ha på. Og får jo vondt i hele kroppen av å gå med det for lenge. Jeg fikk luftsmerter i skuldrene etter en dag med det i konfirmasjon. Og jeg sku bare holde magen stram, selv med en baby på armen. Aldri brukt det igjen. Du er fødte for 3 uker siden, du har lov til å være slapp i magen :-)

Skrevet

Hold in undertøy er djevelens verk. Det er et mareritt å ha på. Og får jo vondt i hele kroppen av å gå med det for lenge. Jeg fikk luftsmerter i skuldrene etter en dag med det i konfirmasjon. Og jeg sku bare holde magen stram, selv med en baby på armen. Aldri brukt det igjen. Du er fødte for 3 uker siden, du har lov til å være slapp i magen :-)

Takk for svar! Uff er det så fælt, altså? 

Jeg vet jo at jeg har lov å være slapp i magen, skammer meg ikke... Men føler meg ikke så pen, da. 

Er ikke klar for å vise meg frem for alle i penkjole, men må jo det :) 

Skrevet

Jeg vet jo at jeg har lov å være slapp i magen, skammer meg ikke... Men føler meg ikke så pen, da.

Mannen min lo så han grein da han så forsøket mitt på å få dette fadenskapet på uten hjelp :-P

På www.floyd.no har de masse fine kjoler som kamuflerer en mammamage. Og mye salg på de kjolene har de også :-)

Skrevet

http://www.buyhelse.no/Avdelinger/Helsekost/HOLD-IN-UNDERTØY/Hold-in-Body---gir-magisk-effekt-NYHET-Perfekt-under-bukse--skjørt-og-kjole-5410-p0000004390

Jeg anbefaler denne på det sterkeste!! Har prøvd flere forskjellige og ikke holdt ut mer enn maks en time. Denne er behagelig å ha på, bruker den hver dag OG magen blir flat

Anonymous poster hash: 0d995...587

Hvordan er det å gå på toalettet i en sånn body? Med åpning nederst.... Enkelt, eller stress/søl/ekkelt?

Og er de å få kjøpt i butikken eller bare på nettet? 

Skrevet

Mannen min lo så han grein da han så forsøket mitt på å få dette fadenskapet på uten hjelp :-P

På www.floyd.no har de masse fine kjoler som kamuflerer en mammamage. Og mye salg på de kjolene har de også :-)

Takk for tips, skal inn å sjekke nå, men tør jeg satse på at det kommer før lørdag, da? Kanskje de har salg i butikkene også. Tror det er en floyd butikk ikke såå langt unna...

Skrevet

Har aldri fått vondt av shaping. Bestiller fra USA og det rekker jo ikke du, men anbefaler deg å se i butikkene etter Trude med høyt hold-in-liv :) Synes det er bedre enn kjoler, og ruller ikke ned slik strømpebukser kan gjøre.

Skrevet

Takk for tips, skal inn å sjekke nå, men tør jeg satse på at det kommer før lørdag, da? Kanskje de har salg i butikkene også. Tror det er en floyd butikk ikke såå langt unna...

Nettbutikken har alltid vært kjappe, 1-2 dager tar det som regel. Men bor du i nærheten av lageret, så er det å hente der. Eller å dra innom en Floyd butikk hvis du bor nære :-) Salg på kjolene er det i butikk også, men oftere på nettbutikken. :-)

Skrevet

Mye utvalg på lindex. Der kan du prøve de forskjellige typene, så ser du hvilken du klarer å holde ut med.

Anonymous poster hash: dc926...c60

Skrevet

Mye utvalg på lindex. Der kan du prøve de forskjellige typene, så ser du hvilken du klarer å holde ut med.

Anonymous poster hash: dc926...c60

Skrevet

http://www.buyhelse.no/Avdelinger/Helsekost/HOLD-IN-UNDERTØY/Hold-in-Body---gir-magisk-effekt-NYHET-Perfekt-under-bukse--skjørt-og-kjole-5410-p0000004390

Jeg anbefaler denne på det sterkeste!! Har prøvd flere forskjellige og ikke holdt ut mer enn maks en time. Denne er behagelig å ha på, bruker den hver dag OG magen blir flat

Hvordan er det å gå på toalettet i en sånn body? Med åpning nederst.... Enkelt, eller stress/søl/ekkelt?

Og er de å få kjøpt i butikken eller bare på nettet?

Den har tre knapper i skrittet, akkurat som bodyene til barna 😄 Ikke noe problem å gå på do. Jeg vet ikke om de finnes i butikk, men jeg fikk ganske fort tilsendt fra nett. Rekker kanskje ikke å få den før lørdag da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...