rytme Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Fødte for 3 uker side, skal i bryllup på lørdag.. Har mistet det aller meste av vekten, men er langt fra så stram over magen som jeg var... Noen som har erfaring med shaping-undertøy? Hva fungerer best, shaping-kjole eller body eller noe annet? Noen som har noe spesifikke anbefalinger eller advarsler?
Stridsmøy Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Hold in undertøy er djevelens verk. Det er et mareritt å ha på. Og får jo vondt i hele kroppen av å gå med det for lenge. Jeg fikk luftsmerter i skuldrene etter en dag med det i konfirmasjon. Og jeg sku bare holde magen stram, selv med en baby på armen. Aldri brukt det igjen. Du er fødte for 3 uker siden, du har lov til å være slapp i magen :-)
rytme Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2015 Hold in undertøy er djevelens verk. Det er et mareritt å ha på. Og får jo vondt i hele kroppen av å gå med det for lenge. Jeg fikk luftsmerter i skuldrene etter en dag med det i konfirmasjon. Og jeg sku bare holde magen stram, selv med en baby på armen. Aldri brukt det igjen. Du er fødte for 3 uker siden, du har lov til å være slapp i magen :-) Takk for svar! Uff er det så fælt, altså? Jeg vet jo at jeg har lov å være slapp i magen, skammer meg ikke... Men føler meg ikke så pen, da. Er ikke klar for å vise meg frem for alle i penkjole, men må jo det
Stridsmøy Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Hold in undertøy er djevelens verk. Det er et mareritt å ha på. Og får jo vondt i hele kroppen av å gå med det for lenge. Jeg fikk luftsmerter i skuldrene etter en dag med det i konfirmasjon. Og jeg sku bare holde magen stram, selv med en baby på armen. Aldri brukt det igjen. Du er fødte for 3 uker siden, du har lov til å være slapp i magen :-) Takk for svar! Uff er det så fælt, altså? Jeg vet jo at jeg har lov å være slapp i magen, skammer meg ikke... Men føler meg ikke så pen, da. Er ikke klar for å vise meg frem for alle i penkjole, men må jo det Mannen min lo så han grein da han så forsøket mitt på å få dette fadenskapet på uten hjelp :-P På www.floyd.no har de masse fine kjoler som kamuflerer en mammamage. Og mye salg på de kjolene har de også :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 http://www.buyhelse.no/Avdelinger/Helsekost/HOLD-IN-UNDERTØY/Hold-in-Body---gir-magisk-effekt-NYHET-Perfekt-under-bukse--skjørt-og-kjole-5410-p0000004390 Jeg anbefaler denne på det sterkeste!! Har prøvd flere forskjellige og ikke holdt ut mer enn maks en time. Denne er behagelig å ha på, bruker den hver dag 😃 OG magen blir flat 😃👍🏼 Anonymous poster hash: 0d995...587
rytme Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2015 http://www.buyhelse.no/Avdelinger/Helsekost/HOLD-IN-UNDERTØY/Hold-in-Body---gir-magisk-effekt-NYHET-Perfekt-under-bukse--skjørt-og-kjole-5410-p0000004390 Jeg anbefaler denne på det sterkeste!! Har prøvd flere forskjellige og ikke holdt ut mer enn maks en time. Denne er behagelig å ha på, bruker den hver dag OG magen blir flat Anonymous poster hash: 0d995...587 Hvordan er det å gå på toalettet i en sånn body? Med åpning nederst.... Enkelt, eller stress/søl/ekkelt? Og er de å få kjøpt i butikken eller bare på nettet?
rytme Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2015 Hold in undertøy er djevelens verk. Det er et mareritt å ha på. Og får jo vondt i hele kroppen av å gå med det for lenge. Jeg fikk luftsmerter i skuldrene etter en dag med det i konfirmasjon. Og jeg sku bare holde magen stram, selv med en baby på armen. Aldri brukt det igjen. Du er fødte for 3 uker siden, du har lov til å være slapp i magen :-) Takk for svar! Uff er det så fælt, altså? Jeg vet jo at jeg har lov å være slapp i magen, skammer meg ikke... Men føler meg ikke så pen, da. Er ikke klar for å vise meg frem for alle i penkjole, men må jo det Mannen min lo så han grein da han så forsøket mitt på å få dette fadenskapet på uten hjelp :-P På www.floyd.no har de masse fine kjoler som kamuflerer en mammamage. Og mye salg på de kjolene har de også :-) Takk for tips, skal inn å sjekke nå, men tør jeg satse på at det kommer før lørdag, da? Kanskje de har salg i butikkene også. Tror det er en floyd butikk ikke såå langt unna...
Fandens Oldemor Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 Har aldri fått vondt av shaping. Bestiller fra USA og det rekker jo ikke du, men anbefaler deg å se i butikkene etter Trude med høyt hold-in-liv Synes det er bedre enn kjoler, og ruller ikke ned slik strømpebukser kan gjøre.
Stridsmøy Skrevet 3. juni 2015 #9 Skrevet 3. juni 2015 Hold in undertøy er djevelens verk. Det er et mareritt å ha på. Og får jo vondt i hele kroppen av å gå med det for lenge. Jeg fikk luftsmerter i skuldrene etter en dag med det i konfirmasjon. Og jeg sku bare holde magen stram, selv med en baby på armen. Aldri brukt det igjen. Du er fødte for 3 uker siden, du har lov til å være slapp i magen :-) Takk for svar! Uff er det så fælt, altså? Jeg vet jo at jeg har lov å være slapp i magen, skammer meg ikke... Men føler meg ikke så pen, da. Er ikke klar for å vise meg frem for alle i penkjole, men må jo det Mannen min lo så han grein da han så forsøket mitt på å få dette fadenskapet på uten hjelp :-P På www.floyd.no har de masse fine kjoler som kamuflerer en mammamage. Og mye salg på de kjolene har de også :-) Takk for tips, skal inn å sjekke nå, men tør jeg satse på at det kommer før lørdag, da? Kanskje de har salg i butikkene også. Tror det er en floyd butikk ikke såå langt unna... Nettbutikken har alltid vært kjappe, 1-2 dager tar det som regel. Men bor du i nærheten av lageret, så er det å hente der. Eller å dra innom en Floyd butikk hvis du bor nære :-) Salg på kjolene er det i butikk også, men oftere på nettbutikken. :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #10 Skrevet 3. juni 2015 Mye utvalg på lindex. Der kan du prøve de forskjellige typene, så ser du hvilken du klarer å holde ut med. Anonymous poster hash: dc926...c60
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #11 Skrevet 3. juni 2015 Mye utvalg på lindex. Der kan du prøve de forskjellige typene, så ser du hvilken du klarer å holde ut med. Anonymous poster hash: dc926...c60
HvittHus Skrevet 3. juni 2015 #12 Skrevet 3. juni 2015 Jeg anbefaler shaping med ben, siden shapingkjolene har en lei tendens til å gli opp. Denne bruker jeg når jeg trenger et løft: http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/shaping/7084287/Shaping-bodysuit/?styleId=53732890
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #14 Skrevet 3. juni 2015 http://www.buyhelse.no/Avdelinger/Helsekost/HOLD-IN-UNDERTØY/Hold-in-Body---gir-magisk-effekt-NYHET-Perfekt-under-bukse--skjørt-og-kjole-5410-p0000004390 Jeg anbefaler denne på det sterkeste!! Har prøvd flere forskjellige og ikke holdt ut mer enn maks en time. Denne er behagelig å ha på, bruker den hver dag OG magen blir flat Anonymous poster hash: 0d995...587 Hvordan er det å gå på toalettet i en sånn body? Med åpning nederst.... Enkelt, eller stress/søl/ekkelt? Og er de å få kjøpt i butikken eller bare på nettet? Den har tre knapper i skrittet, akkurat som bodyene til barna 😄 Ikke noe problem å gå på do. Jeg vet ikke om de finnes i butikk, men jeg fikk ganske fort tilsendt fra nett. Rekker kanskje ikke å få den før lørdag da... Anonymous poster hash: 0d995...587
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå